cabrio Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 Juu elikkäs minua nyt kummastuttaa tämä kone... Eli lohkon valussa 850 mutta moottori numerolätkässä tuo 99H-.... Kertokaas viisaammat! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
FD100L Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 99H -alumiinilätkä vaihdettu jälkeenpäin, eli 850 -kone. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 3 tuntia sitten, FD100L kirjoitti: 99H -alumiinilätkä vaihdettu jälkeenpäin, eli 850 -kone. Tuota itsekin ajattelin mutta originaalin näköisesti on lätkä saatu lohkoon laitettu... Sitten vielä tuo laatikko mikä on alla.. Niin kuin varmaan huomasit on lyhyt keppisen laatikko. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
faake Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2017 Aika hassua kun pakosarjan valunumeron perusteella ainakin sarja olis minor 1000 sta. Mittailemalla varmaan selkeis mikä motti tuo on loppupeleis. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Kimi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2017 1000 vaihdettu jostain syystä 850ksi. Alkuperäisestä otettu numero ja laitettu uudet niitit. Katsastusmiehen tai kaupanteon huijaamiseksi. Vasemmalta puuttuu laatasta kulma, joka kertoo että revitty kertaalleen irti. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
ZepeteuZ Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2017 Minulla oli kanssa papereiden mukaan 850 ja niitattu 1000 koneen lätkä ja todellisuudessa oli 1300?! FD100L 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 On 23.9.2017 at 10.06, Kimi kirjoitti: 1000 vaihdettu jostain syystä 850ksi. Alkuperäisestä otettu numero ja laitettu uudet niitit. Katsastusmiehen tai kaupanteon huijaamiseksi. Vasemmalta puuttuu laatasta kulma, joka kertoo että revitty kertaalleen irti. Ju tämä oli tehty.. ei ymmärrä logiikkaa tuohon. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 On 23.9.2017 at 12.22, ZepeteuZ kirjoitti: Minulla oli kanssa papereiden mukaan 850 ja niitattu 1000 koneen lätkä ja todellisuudessa oli 1300?! No mutta 1275 lohko on täysin erilainen eli sen olisi jo nähnyt muutenkin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 Pakko oli aukaista ja tarkistaa tilanne eli oli 850cc ja porattu 0.60 ylikokoon. Jostain syystä oli tehty venttiili kolot lohkoon niin kuin tehdään 998cc koneelle käytettäessä 1275 kantta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
ZepeteuZ Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2017 7 tuntia sitten, cabrio kirjoitti: No mutta 1275 lohko on täysin erilainen eli sen olisi jo nähnyt muutenkin. Niimpä,muttei katsastusmiehet. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään