jipeeki Posted May 24, 2008 Report Posted May 24, 2008 Projektin edetessä alkaa näyttää siltä että kaikki keulan pellit on vaihtokunnossa, joten saako suomesta noita valmiita kuituisia flippikeuloja jostain?
PikkuMatti Posted September 3, 2008 Report Posted September 3, 2008 Itseänikin kiinnostaisi sama asia, sillä keula on aikalailla samaisessa kunnossa..
koirankoppi Posted September 3, 2008 Report Posted September 3, 2008 Valkekoskella asustelee sellainen kaveri kuin Hiltusen Tapsa, jolla mielestäni ainakin oli muotit ja teki flippikeuloja/levikkeitä ?
LeeHarvey Posted September 4, 2008 Report Posted September 4, 2008 Minkälainen flippi kiinnostaa? Löytyisi kaksi Clubman flippiä. Toinen yhdessä palassa isolla skuupilla ja toinen erillisellä konepeitolla ja erillisillä levikkeillä ja spoilerilla. Olleet käytössä eli eivät uusia.
minizz Posted September 4, 2008 Report Posted September 4, 2008 Kiinnostais kanssa jos jollain sattuis löytyy kuituset konepelti ja luukut. Hiilikuitusetki kävis :)
jipeeki Posted September 4, 2008 Author Report Posted September 4, 2008 Mä päädyin jo vaihtamaan uudet peltiset.
koirankoppi Posted September 5, 2008 Report Posted September 5, 2008 Hyvä valinta :) Paljon hienomman,siistimmän ja toimivamman flipinkin voi tehdä peltiosista, jos painon kevennys ei ole pääasia. Pelti oa aina peltiä 8-)
minorv8 Posted September 5, 2008 Report Posted September 5, 2008 ja jos on oikein raskaalla kädellä laminoitu niin kuituflippi on painavampi kuin peltinen.
morris66 Posted September 23, 2008 Report Posted September 23, 2008 Mä päädyin jo vaihtamaan uudet peltiset. hyvä päätös! kyllä se on vaan raaka tosiasia että auton arvo laskee heti kun siihen aletaan laitaa lasikuituosia, etenkin flippikeulaa(lasikuituista sellaista) Itse kävin juuri omassa projektissani kovaa mietiskelyä saman asian tiimoilta.
Recommended Posts