Jump to content

Katsastus


Guest Jani

Recommended Posts

Minin ensimmäinen katsastus takana ja katsastuskortissa lukee: hylätty.  ;D

 

Oikea etupyörä heilui ties minne eli oli raidetangon pää väljä. Nyt ajettu 48 tmk eli aikas äkkiä noi menee. Aavistuksen huomasin väljää, kun talvirenkaita vaihdoin mutta en noin suurta klappia.

 

Toinen mistä tuli huomautus oli xenonien suuntaus liian ylös. Joskus tullut itse noita mitattuu halogeenien aikaan, mutta jotenkin "luotin" niiden automatiikan säätöön. Tai ainakin luulin moisen ominaisuuden näissä valoissa olevan.

 

No varasin ajan laakkoselle korjatkoon + käyttäköön ens viikon lopulla uusinnassa.

Link to comment
Share on other sites

Mullakin on pyörissä ongelmia, ilmeisesti oikealta takaa laakerit paskana kun pitää sellaista kärrynpyörämäistä ääntä.

 

Jakopääkin meni muuten vaihtoon kuukausi sitten.

 

Niin ja eihän tuokaan mennyt ekasta katsastuksesta syksyllä läpi, antoi virhekoodin lambda-anturista pakokaasuarvojen huonontumisen takia  ::)

 

Ajettu saman verran kuin Hepulla.

Link to comment
Share on other sites

Kävin kans viime kesänä katsastamassa ja läpi meni.

 

Mutta jotain hauskaa sattui kuitenkin reissulla:

Katselin, kun katsastaja konttasi kuskin jalkatilassa ja etsi jotain taskulampun kanssa... Arvasin, että mistä on kyse, mutta aattelin, että antaa katsella rauhassa. Sitten parin minuutin jälkeen kysyin, että tätäkö etsit ja vetäisin konepellin auki apukuskin puolelta! ::) Ei ollut ennen katsastanut uutta Miniä ja ei älynnyt katsoa sieltä. Ainakin minä sain hyvät naurut kotimatkalla!!  ;D

 

Btw: Nyt muuten uudessa on vipu siirtynyt kuskin puolen jalkatilaan... Olisi kyllä tuo pitänyt säilyttää, sillä eihän sitä nyt niin usein tarvi kuitenkaan avata...

 

 

edit: typoja

Link to comment
Share on other sites

Mulle sattui works-tuntija > oli kolmen works:n muutoskatsastus tehty sillä asemalla. Tuntui kaikki löytyvän kaverilta helposti ... tais vilkaista taskulampulla ahtimen pyörän suuntaankin. Puhe siirtyi minin virityksiin ... kehuin, että jotain oon nähnyt ulkomaan webbi-sivuilla.  ::)

 

Oli muuten minin lambda-arvo aika tapissa minunkin minissä, mutta pysyi juuri rajojen sisällä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...