Tuke Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kyseinen Mini tuli muutama viikko sitten "pelastettua". Minin rakenti isäpuoleni joskus 80 luvun puolen jälkeen. Vuoden -88 Koskenpään klubi kokouksessa auto oli näytillä. Viimeiset 3-4 vuotta Mini on ollut unohduksissa kunnes isäpuoli sanoi kerran kahvipöydässä "Kunpa joku sen pitkän sieltä navetan vierestä hakis pois ja kunnostaisi ajoon" siitä se idea sitten lähti. Vapun tietämissä kävin kaivamassa Minin esille. Uudet eturenkaat alle kun vanhat eivät enää pitänyt ilmaa sisällään, tuoretta bensaa tankkiin ja kärkien putsaus muuta ei vanhuksen herättämiseen tarvittu. No kone saatiin heräämään mutta kytkin ei suostunut pelaamaan syy löytyi hetken tutkimisen jälkeen. turvonnut työsylinterin letku. Seuraavaksi auto liikkeelle ja testaamaan mitä jarruista löytyy. Sama vika jarruissa turvonneet letkut. Nyt uudet letkut ja raidetangonpäät odottaa paketissa että niitä pääsee asentamaan paikoilleen. Jos kaikki menee niinkuin elokuvissa saan Minin äitienpäiväksi liikenteeseen. pölyineen päivineen kuten myös parin pesun jälkeen jne Ainakin tämä Mini tulee kesällä Koskenpäälle. Tallista löytyy myös -74 Mini jonka yritän saada ajokuntoon Koskenpään kokoukseen (tämä oli kanssa vuoden -88 kokouksessa) Mini -74 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Muistan kyllä tuon "nenästä pidennetyn" Vanin, voi vilahtaa jossain 88 ottamassani kuvassakin. Miksi muuten tuo "pidennys" on tehty? Hyvä että peli lähtee taas liikkeelle. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Pidennys on tehty lisä syyläriä varten. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Muutama kuva. konetta konetta sisustaa sisustaa sieltä se löytyi romujen keskellä Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
inno75 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Samoin muistui mieleen tosta "nokan" pidennyksestä oheinen Vani :) Mukava , että sait puhdin päälle.. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Jarrut rassattu kuntoon. Huomenna konttorilta tarrakilvet mukaan ja miniä hakemaan lähemmäs. Vielä pientä hienosäätöä ja putsaamista loppuviikosta sit kokeileen saako leiman. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Leima tuli. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 No nii. Reilun viikon on mini ollut liikenteessä. Kaasarin kanssa on ollut pientä kikkailua kun eno oli aikanaan mennyt muuttamaan suuttimia kun kulutus oli ollut "liian" suuri. Pikkuhiljaa alkaa kone toimimaan koko kierrosalueella pääsuuttimia tosin pitää vielä muutella mutta parempaan suuntaa ollaan jo menossa. Itse en ole koskaan perehtynyt Weberin saloihin ja isäpuoli on jo lähes kaikki kikat unohtanut vuosien varrella. Yritin netistä etsiä ohjeita säätämiseen mutten suoraan miniin sopivia löytänyt ja tuskin sieltä suoraan valmiita arvoja löydy mutta olis ollut edes jokin lähtökohta josta lähteä eteneen. Ja homman tekee mielenkiintoiseksi kun paikalla oleva kone on vakio Mailerin 1.3 LBC sarjaa ja Weberiä lukuunottamatta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2013 Joulupukki muisti minua uudella jarrutehostajalla. Nyt tässä sormet syyhyten odottelen että lumet sulaa senverran että autoon saisi säilytyksestä pikku remonttiin. Eipä tuo vanhus ole paljoa pakkasista välittänyt kun joulun pyhinä -25 pakkasessa lähti ilman apuvirtaa käymään. Ensi kesää varten tuskin tulee muuta tehtyä kuin normi huolto keväällä, tehostaja paikoilleen ja tykkivanteet dunloppien tilalle. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2013 Äitienpäivänä pitkä kaivettu tallin perukoilta ulos ja suoraan ajoon ilman ongelmia. Parikymmentä vuotta vanha Coopperin pönttö antautu jo viime syksynä joten uutta putkea minin alle suunnittelemaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2013 Eilisen päivän mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen että tuo harmaa mini (-74) saa luovuttaa koneensa toistaiseksi vaniin. Vanin kone alkaa käryämään siihen malliin ettei hytissä voi olla ilman kaasunaamaria ja harmaan kori on jokatapauksessa taas kerran tyhjennettävä grilliä varten. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2013 Sinne se vaan meni. -91 Corsan syyläri. Sopivat letkut vielä katella. Pientä lämpöongelmaa oli noilla +30 helteillä kyläajossa mutta eiköhän se nyt lopu. kuva kuva kuva kuva kuva Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikaJ Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2013 Tulee ongelmaa tollakin ellet laita flektiä siihen. Tosin Minin omakin jäähdytin olisi riittänyt, kunhan olisi vain vaihtanut uuden/puhtaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Ado50 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2013 Oma syyläri riittää vallan mainiosti kun paikat on kunnossa ja puhtaat. Uuden vakiosyylärin turvin museopeli kiskoi ilman minkäänlaisia lämpö ongelmia "vaunun poikasta" etelä-Saksaan ja takaisin. Kilpurissa on ollut flekti vakio puhaltimen lisänä, eipä sitäkään ole tullut käytettyä kuin muutaman kerran, lähinnä EK:n maalissa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Jotain pientä puuhastelua... Seuraavaksi moottori vaihtoon... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
hartsa112 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Ennen kaikkea tuota asennus juomaa on ollut :D Oli paljon helpompi tapa varmast kuin että olis akselit ja laakerit uusinut noihin vanhoihin :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tuke Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Vanha kyykkä oli ajettu joskus jo niin loppuun että uus pusla meni pudottamalla paikalleen. Ei ihme että korvan välissä oli repullinen prikkoja että pyörä oli saatu suoraan. Kiitokset vaan Petelle tukivarresta. Huomenna jatketaan vänkärin puolta ja uusitaan vähän jarruputkea joku tollo ei sitä tajunnut tänään käydä ostamassa... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään