Jump to content

Kontissa tilaa - Englannista Suomeen?


Idefix

Recommended Posts

Ei kukaan sattuisi olla tuomassa englannista tavaraa johon mahtuisi penkit mukaan? Löytyis nyt sitten vihdoin ne oikeanlaiset penkit mitä olen vuoden päivät etsinyt...Jos ei sattuisi tätä kautta apuja löytymään niin voi olla että sinne jää...on varmaan sen verran kallista tuottaa koko penkit vaikka kuinka laivarahtina toisi...

Link to comment
Share on other sites

Ihan alkuperäisiä, ja kerrankin oikeanlaisilla tikkauksilla....

 

Mutta mutta, vaikka kuinka myyjä selvitteli lähetyskuluja suomeen, niin oli (epähuomiossa ?) määritellyt ostajakriteerit niin että en saanutkaan huutoa läpi. Joten koska olin UK:n ulkopuolelta, en saanut viime hetken voittohuutoa läpi.....

 

sinne menivät....

 

...vähän kuin katsoisi kymmenen kilon haukea jonka selkä hitaasti lipuu veneen luota syvyyksiin siiman katkettua viime hetkillä....

Link to comment
Share on other sites

Oli kyl harmi idefix että ne penkit meni sivusuun, no eiköhän jostain vielä löydy samalla tikkauksella mitä sulla siinä on.

 

Mä oon Jiipeki hommaamassa tohon omaan jotain kuppipenkkejä. Sellasii Sparcon Tec penkkejä oon kattonu, näyttäis tosi asiallisilta ja niit on kehuttu et pitäis olla sparcon mukavimmat penkit istuu... ainoo ongelma on et suomesta en oo tollasii ainakaan vielä löytänyt. Millaisia penkkejä jiipeki oot itse miettinyt?

Link to comment
Share on other sites

Kuppimaiset ja kipattavat pitäis olla. Pakko saada tenavat takapenkille että pääsee joskus ajelemaankin. Eikä tarttis olla ihan kauheen kalliitkaan..

Motonetissa olis aika halvat. Jonkunmoiset kiskotkin mukana ja 329/pari. Laatu on varmaan huippuluokkaa  :D

Pitää käydä vilkasemassa joku päivä.

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=39-1077

Link to comment
Share on other sites

aika harvat noista normi sportti penkeistä mahtuu miniin kunnolla, kannattaa mitata kunnolla, ongelma on että leveys loppuu kesken, yleensä penkit ovat leveemmät hartijoiden kohdilta. penkki kiskojen tekeminen on kanssa oma hommansa että saa tarpeeksi matalalle.

 

http://www.completos.fi/  on aika hyvä valikoima, veikkaan että FK.n penkit ovat laadukkaamat kuin motonetin  ;D

 

FK RETRO CLASSIC sopii aina miniin mutta makuasioita  8-)

 

FK RACECAR VELOUR mahtuivat ainakin minun vanhaan miniin... mutta ahdasta oli

Link to comment
Share on other sites

Motonetissa olis aika halvat. Jonkunmoiset kiskotkin mukana ja 329/pari. Laatu on varmaan huippuluokkaa  :D

Pitää käydä vilkasemassa joku päivä.

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=39-1077

 

Noi näytti olevan todella suuret kooltaan, mitä ohimennen ihmettelin Motonetissa. En tosin mitenkään mittaillut niitä miniin upotus mielessäni.

Link to comment
Share on other sites

http://mikaj.1g.fi/kuvat/Minit/Chopattu/penkit/

 

Tommoiset tilapäispenkit tuli joskus motonetista ostettua kun ajatus oli saada auto ajoon (vieläkin makaa melkein valmiina tuossa tallissa...). Hankalin kohtahan noissa sporttipenkeissä on tuo hartioitten levennyskohta, nuo ovat just jämpit normipaikan kohdalla, mutta tilaa vähän enemmän mulla koska penkit tulevat alkuperäistä taaemmaksi.

Link to comment
Share on other sites

Mitenköhän nää passais? http://www.minisport.com/acatalog/info_COBMNP_S_BK_KIT.html

 

Noi kiskot on ilmeisesti kippaavaa sorttia. Mitenhän mahtuu kippaamaan kuppijakkarat, ettei ota kattoon kiinni?

Penkin ja liukukiskon väliin pitää vielä laittaa välipala, eli nouseekohan istumakorkeuskin jo liian korkeelle..

 

Mitat löytyy tolta sivulta http://www.cobraseats.com/monaco.htm#

 

EDIT: jaa tuolta purtsin TMF linkistä löytyy että Corbeau Forza pitäis ainakin  mahtua ja ton Cobran mitat on aikalailla samat.

Edelleen kippimahdollisuus on kysymysmerkki. Ottaahan ne jokatapauksessa jossain kohtaa kattoon kiinni, mutta että pysyis edelleen 4-paikkaisena toi kottero. Ja kovin mukavat jakkarat ei taida olla, kun on aika ohkaset. Ei prkl pitää kyllä päästä koeistumaan penkit mitä on ostamassa, ei tästä mitään tuu  :-?

Link to comment
Share on other sites

Nuo mun tän hetkiset kuppipenkit Corbeaun Clubmanit ovat aika pitkälti vastaavat kuin nuo Cobran penkit kooltaan ja takapenkille ei kyllä ole sitten mitään asiaa noi asennettuna. Vaikka asentaisit kipin ja pääsisit sinne taakse jotenkin änkemään itsesi (siis muksut), niin penkin takana ei ole jalkatilaa juuri lainkaan.

 

Mukavuus on sitten henk.koht. asia, omalle selälle tuo clubman sopii, mutta pari muuta kaveria taas sanoo ettei ole niin hyvä istua. Parempi siis olisi päästä koeistumaan.

Link to comment
Share on other sites

Tilasin muuten tollasen cobrat just tuolta minisportista kesällä, mut sit kun paketti saapus suomeen niin ei ollu penkkejä mukana ja selitys oli et he ei myy noita enää... jännää sinänsä et nyt on taas uudet kuvat ym noista tuolla sivulla...

niin ja tuota en kyl usko et noi cobrat mahtuu kippaamaan, kun eiks toi katto ota kiinni aika äkkii...

 

Löysin muuten suomesta yhen puljun mikä myy noita sparcon tec penkkejä niin ne on leveimmästä kohtaa vaan 48cm leveet et ne vois mahtuu, tosin takapenkille ei kyl sit pääse :(

Link to comment
Share on other sites

Mahtaisko sellanen kiskosysteemi toimii kun mun 626 Sport Saloon:issa on, eli apparin penkki liukuu automaattisesti eteenpäin kun etu-penkkiä kippaa, liikerata on kohtuu suuri, eihän siitä varmaan mikään tukevampi/kankeempi mahtuis mut vois olla katsastukseenn riittävä .

Link to comment
Share on other sites

Miltei paras vaihtoehto penkeiksi on ns. sporttipenkit uudemmasta 2-ovisesta jonka selkänoja kääntyy tarpeeksi eteenpäin jos sinne takapenkille haluaa päästä.

 

Taitaa tuo kippisysteemi toimia ainoastaan minin normipenkeillä sekä cobra classic -tyylisillä kuppipenkeillä jotka on riittävät matalat.

 

Ihme etteivät ennen paketin lähettämistä ilmoittaneet, että kyseisiä penkkejä ei löydy. outoa toimintaa..

Link to comment
Share on other sites

Miltei paras vaihtoehto penkeiksi on ns. sporttipenkit uudemmasta 2-ovisesta jonka selkänoja kääntyy tarpeeksi eteenpäin jos sinne takapenkille haluaa päästä.

 

Taitaa tuo kippisysteemi toimia ainoastaan minin normipenkeillä sekä cobra classic -tyylisillä kuppipenkeillä jotka on riittävät matalat.

 

Ihme etteivät ennen paketin lähettämistä ilmoittaneet, että kyseisiä penkkejä ei löydy. outoa toimintaa..

 

Mut ku ne painaa !!

Link to comment
Share on other sites

Laitoin meiliä minisportille noista cobrista, että onko saatavilla vai ei.

Onkohan PK-seudulla mitään putiikkia missä olis mahdollista hipelöidä kuppipenkkejä?

 

Minitronilla saattaa noita cobran classicceja olla hyllyssä ja Autoracingillä lauttasaaressa on sitten näitä normi kuppipenkkejä iso läjä myymälässä mitä voi käydä koeistumassa, myyvät he noita classiccejakin mutten muista niitä nähneeni myymälässä. Noi nyt tuli ekana mieleen :)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...