Omastani lukkiintui huollon yhteydessä FRM moduuli, kun autosta luettiin vikakoodit.
Ensin tarjosivat moduulin uusintaa 500€ + työt. Asiaa selviteltiin lopulta hyvässä yhteistyössä ja tuon moduulin pystyy korjaamaan murto-osalla uuden hinnasta. Näyttää löytyvän useampia korjaajia eteläsuomesta.
Näitä kuulemma paukkuu toistuvasti vastaavissa tilanteissa.
Miksipäs ei saisi? Mikä varustelu sulla nyt sitten on. Onko autossa navi ja siten graafinen näyttö ?
Ulkomuistista: Bluetooth valikko ja add device pitää olla aktivoituna, että saa puhelimella haettua auton bluetoothin. Jos ei ole näyttöä niin löytynee samat jostain
Onko R56 (LCI) jakopään kiristimen vaihto yhtä helppo, kun edellä kuvattu R50/R53. Eräässä huoltoliikkeessä puhuivat, että kone pitää avata eikä suositelleet vaihtoa huvikseen. Tuntuu vaan, että osa on halpa ja miellellään pistäisi uuden tilalle.
Mulle ei toiminut juutubelinkki. Mulla perä kolisi ja noilla kumipuslien vaihdolla lähti kolina. Arvelisin että ne myös sinulla vaihtokunnossa. Foorumilla ollut aikasemmin juttua, että ne kovettuu ajanmyötä joten ne kannattaa vaihdattaa kun ei kovinkaan paljoa maksa. Kolinoihin katsastusmies voi olla paras kaveri löytämään väljyydet.
Miltäs tuo jakso Mini asiantuntijoiden mielestä näytti? Tällä forumillla en ole pahemmin tuosta mekaanisen ahtimen 100 000 mailin isosta huollosta näkynyt keskustelua. Onko Euroopan huolto-ohjelma jontekin erilainen. Katon repsotuksestakaan ei ole pahemmin mutistu. Liittyisiköhän ongelma kuumuuteen.
Taisin kokeilla Cooper Countrymanin luukkua (ihan uutta autoa) koeajolla ja takaosa ei muistaakseni auennut. Joten olisiko tuo erilainen kuin Coopereissa?
Paljonkohan tuosta tulee mittarivirhettä ja mihin suuntaan.
...Meteorologit iltapäivälehdissä tosin juuri nyt sitä mieltä että kesärenkaiden osalta RunFlat asiaa voisi jäädä pohtimaan koko talveksi
Onko tuoreempia kokemuksia RunFlateista R56:sen alla.. Minulla Continental SportContact 3 SSR 205/45/17 on toiminut melko asiallisesti.
Myt renkaat on vaihtokunnossa ja pitäsi päättää jatkaako samalla continentalilla vai vaihtaisiko esim GoodYearin ei RFT renkaaseen. Suunnilleen samaan hintaan löytyy.
Jännä tuo 205/45/17 koko, ei löydy näköjään kovinkaan monen liikkeen vakiomallistosta.
(Bemarista lähti Bridgestonen Potenzat muistaakseni RFTnä vaihtoon. Koko 225/45/17 veteli aivan eri tahtiin kun nuo 205:t.)
Osaakos joku sanoa saisiko R56:sen adaptiiviset valot (kaarrevalot) toimimaan tuossa valot aina päällä moodissa. Joutuu kääntämään automaattiasentoon valot että alkaa lyhdyt kääntymään.