Laitetaans tämäkin tänne, niin voi vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin rakentelusta.
Auto siis R57 2009-vuosimallia ja itse kävin Saksasta vuosi sitten noutamassa. Oli täysin vakiokunnossa, n. 85tkm, ja edellisen naisomistajan toimesta kytkin poltettu loppuun. Varusteita oli ihan jees hyvin, eli mm. navi, astetta paremmat hifit ja ilmeisesti vähän poikkeavat nahatkin. Tärkein ruksinta on alkuperäisellä tilaajalla varmaan ollut tuo openometer, jolla kellotetaan tarkasti päivittäistä aurinkoannosta.
Olen vähän muokannut ja teetättänyt mieleeseeni suuntaan.
Tehty:
- FK säädettävät coilit
- RH ZW3 -koottavat 8,5+9x17, 205/40/17 -kumit
- JCW -kytkin
- Proturbon muokkaama ahdin 45mm siivellä
- JCW -ilmamassamittari (vakio ei riitä)
- Milltek decat downpipe
- Remus takaosa ja vaimennin
- Motorbit -ohjelma - imulämmöt korkealla 240hv ja 370Nm
Tulossa
-Suurempi välijäähy (kiinanmalli forgesta) - jos tällä sitten about 250hv irtoaisi
- Apex'i ilmanotto
- Catch can
- Logolätäkkövalot oviin
- Alemmas (nyt etulipasta n. 1cm maahan, mutta sen poistamalla taas pari senttiä varaa mennä)
Aika hyvin istuu käteen jo näinkin. Alusta on kova, mutta toisaalta on tosi tarkka ajettava. Vakioröörilläkinhän tämä vähän putputtaa moottorijarrulla, mutta tällä putkistolla se on jo täyttää rätinää ja pauketta.
Kommentit ja kehitysehdotukset tervetulleita.