Jump to content

TuplaPete

Jäsenet
  • Viestit

    84
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    9

TuplaPete last won the day on 5. Heinäkuuta 2023

TuplaPete had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Sijainti
    Raisio
  • Autotalli
    Mini Cooper S JCW -06
    Triumph SpeedTriple 1050
    Suzuki RM-Z 450

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

2 998 profiilin katselua

TuplaPete's Achievements

  1. Tuosta kyllä valmiiksi hyvin laitettu ja pidetty harraste tai käyttöäauto jollekkin. Harmi että tämä on tullut myyntiin
  2. Pari kesää ajettu ja muutaman ratapäivä ajon kokenut Mishimoton alumiininen jäähdytinkenno. Hiukan oem:ää paksumpi, mutta sopii suoraan paikoilleen. 95€ + postikulut Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
  3. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Se on toi alkomahooli kun saa ihmiset ja koneet toimimaan jotenkin oudosti :) Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
  4. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Ilmeisesti virhekoodia pukkaa kun kaasupoljin ja läppä ei toimi saumattomasti yhteen. Jos tulee vielä koodia kun vaihdat kaasuläppää, niin seuraavaksi testiin mun, Tim:in, Micken tai Apelin pedaali. Myös jos johtosarjassa on huonoa kontaktia, voi tehä samaa. Sitä ei toivo vihamiehellekkään että joutuisi johtosarjoja vaihtelee. Siinä saakin siten jo purkaa vähön reilummin autoa. Tarviikin testata kun saat takatukivarret vaihdettua. Vähän vielä harkinnassa tuo Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
  5. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Kuulostaa oudolta. Mulla ollu nyt noin 2v vdo. Ei ongelmia ainakaan vielä. Silloin kun itella se meni niin katselin että kaasupolkimessakin voi olla häikkää ja antaa samat virhekoodit. Kyl nää minit sellasia perkeleen rakkineita on, aina jotain vähän vialla. Onko jotain suurempaa työn alla kuin perus kevään huollot ja tarkistelut? Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
  6. Löytyisi hyllystä 2006 jcw nokka. Mittarissa oli 90 000 kun vaihdoin. Lähetetty minun EML-L29 laitteesta Tapatalkilla
  7. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Kyllä kiiltää ja hyvä perus hiilikuituteipin korvaaja tuo tarra homma. On ollut kohtuullinen kerääminen jo pelkissä tarroissakin. Thumbs up! Lähetetty minun EML-L29 laitteesta Tapatalkilla
  8. Hienoa että vika selvisi [emoji108] Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  9. Jaonkin saa suht helposti katsottua. Venakopan kansi pois ja kun pyörittää oikeaan kohtaan, niin jakoketjussa on merkit sekä nokka-akselin rattaassa merkit. Niiden pitäisi olla kohdikkain ja jos ne ovat hypänneet esim yhden piikin verran niin sen pitäisi huomata Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  10. Sama homma ollut mulla. Viallinen anturi oli syypää vikakoodiin Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  11. -17% on hyvä valinta Luulisi tuollaisen vaihtotyön onnistuvan melkein millä tahansa korjaamolla. Jos itse on vähänkään motivoitunut laittamaan niin ihan DIY homma. Youtubesta löytyy paljon videoita aiheesta miten homma hoituu. Sitten kun rupeet te enemmänkin laittelemaan niin myyntipalsta voi ostaa 650cc boschin suuttimet hyvään hintaan niin on varaa tehdä jos jonkinnäköisiä modifikaatioita [emoji108] Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  12. Kuulostaa vähän turhan hienostuneelta hifistelyltä Mulla on perus yksinkertainen setti. Liitos cuulerin/musarjanvälisessä putkessä josta menee ohut putki säädinyksikköön. Eli suoraan ahtopaineeseen perustuva säätö. Nykyään taitaa olla myös Devils Ownilla mahdollisuus ottaa TMAP sensorista ahtolukemat. Mulla on erikseen vielä laitettu kutkin konsoliin josta saan laitettua laitteiston päälle. On ihan mukava ominaisuus, kun ei sitä aina tarvitse ruisku päällä olla. Olen käyttänyt jotain W/M 70/30 suhteella. Vedellä on parempi jäähdytysominaisuus kuin metanolilla, jota ensisijaisesti hain tällä setillä
  13. Itellä on vaan ahtopaineen tunnistus Devils Own setissä. Controllerista saa säädettyä milloin alkaa pumppaamaan ja milloin tulee täysi teho päälle. Uskoisin että tämä toiminto on riittävä sullekkin. Eihän sitä suoraan bensasuuttimien syklissä suoraan sylinteriin pumpata vaan ilman sekaan tasaisesti jäähdyttääkseen ja parantaakseen polttonesteen arvoja. Omalla laitteellani haen ennemminkin jäähdytys ominaisuutta kuin tehonlisäystä. Pitäisi kuitenkin ECU säätää omalle kartalle W/M ruiskun kanssa hakeakseen parasta tehoa. Ja kun karttojen vaihto vaatii kuitenkin läppärityötä, niin ei jaksa edes takas vaihdella karttoja. Siinä kuitenkin kun saa mosan helposti porsimaan kun säätää kiireelle W/M kartalle ja jos sattuu kesken WOT:n metku loppumaan tai pumppu pettämään niin lentää liikaa tavaraa pakoputken päästä pihalle Oma auto kuitenkin on laitettu kulkemaan E85:lla ja haettu sitä kautta tuota extra potkua pannuhuoneen puolelle Metanolia saa ostettua Kärkkäiseltä 10l kanisteriss noin 23€ hintaan. Jos kiinnostaa isommat määrät niin 200l tynnyri maksoi hiukan yli 200€ kun tukkumyyjältä ostaa
  14. Moro Itellä jonkun verran l,aiteltu R53. Siihen olen asentanut Devils Own vesi/metku kitin pari vuotta sitten. On kohtuu helppo laittaa, toki aina pientä sorvaamista ja sopivien liittimen metsästystä joutuu tekemään. Päivittäisessä töihin/takaisin ajoissa en käytä sitä, mutta jos tulee kaasuteltua vähän pidempiä aikoja taikkaa sitten radalla niin ehdottomasti painan virran päälle pumpulle! Radalla kun tulee kaahailtua, niin lämmöt imuilmalämmöt nousee nopeasti sinne ~50c:n nurkille. W/M kitin ollessa kytkettynä, pysyy lämmmöt siinä 30-35 haminoilla. Tietysty asiaan vaikuttaa myös ulkoilman lämpötila. Suosittelen kyseisen järjestelmän asennusta.
  15. Jäänyt ennen tämä vallan huomaamatta. Nyt mukana porukassa pitämässä foorumia pinnalla
×
×
  • Luo uusi...