Jump to content

Neula


kemini

Recommended Posts

Metron neulalla ajelin aiemmin, mutta en saanut sitä pelittämään tuon kannen vaihtamisen jälkeen. Viime kesänä ajelin BDG-neulalla, jota hieroskelin sopivammaksi. Loppukesästä alkoi jakaja heittelemään ajoitusta +-4 astetta ja jäi enemmät neulan hieromiset tekemättä. Nyt on tulossa uusi jakaja, jos taas pääsis kokeilemaan.

Tuo nokka on tuollainen, "kun sain niin halvalla", mutta ei kait tuo kansikaan ihan optimi ole noihin mun pitkän matkan ajeluihini. Sekin on kylläkin toisen hylkäämä😁.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...
  • 2 years later...

Jatketaan neuloista, HS4 kyseessä tällä kertaa. Sain auton ajoon koneremontin jälkeen ja putkeen on asennettu laajakaistalambda + seosmittari. Huomasin, että kevyessä kiihdytyksessä vetää helposti laihemmalle kuin tasakaasulla kruisatessa ja moottorijarrulla vastaavasti menee hyvinkin rikkaalle. Taitaa osittain olla kaasuttimen rakenteesta johtuva juttu, jota ei voi neulaa muuttamalla korjata? Onko mitään vinkkiä mistä voisi arvioida millä korkeudella mäntä on missäkin ajotilanteessa että osaisi sanoa mitä kohtaa neulasta pitäisi muuttaa? Mietin että jos uhraisi yhden neulan johon viilaisi pari lovea niin mittarissa pitäisi näkyä aina kun mennään niiden kohdalla. Onko muuta kuin Gopro-kamera ilmanputsariin? Männän asentoanturia en ala rakentamaan 😄

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...