Jump to content

Polttoaineen siirto pumppu LPFP


holkki

Recommended Posts

Joo, tuntuu näinä aikoina olevan muotiaihe... Mutta mulla on ollut hetken aikaa ongelmana  tolkuton nykiminen ja käynnin puutuminen kun antaa kenkää oikein tosissaan, täyden kaasun kiihdytyksessä. Epäilen seoksen menevän laihalle, tuntuu että bensa loppuu... ahdot pysyy 1.5 bar, kaikki sytkään liittyvä on lähiaikoina uusittu, puolat, tulpat yms. ja täydestä konerempasta ei ole vielä kuin n.9tkm joten en usko mekaanista vikaakaan olevan...No, vahva epäilys oli rikkinäinen HPFP ja kun tuo Simpeleen ukko harrastaa näitä "bensapumppu-remontteja" , jäi häneltä sopivasti ehjä HPFP. Vaihdoin sen juuri, koeajolle ja YLLÄTYS! , ei ollut vikaa HPFP :ssa! Sama nykiminen / ryskääminen jatkuu ja nyt alkaa kiinnostaa, voiko tuo tankissa olevan siirtopumpun kapasiteetissa olla ongelmia? Tuskin 124 tkm ajetussa on pa-suodatin niin tukossa, jotta vaikuttaisi virtaukseen? ei varmasti vaihdettu ikinä...No, se on siellä tankissa, ja kun sinne sukellan touhuamaan, hommaan varmaan sen LPFP varuiksi...Noo , kuulostaako nää jutut ihan pehmeiltä, ottakaa kantaa/ jos jollain ollut ko. ongelmaa, pitää kommentoida!

Link to comment
Share on other sites

Joo, sen verran unohtu alusta, jotta kun nykiminen on pahimmillaan, vilkkuu moottirin häiriön merkkivalo sen aikaa, mutta mitään ei jää muistiin, oisko lambda joka vilkuttaa kun on laihalla?

Yritän laittaa jossain vaiheessa videota ongelmasta....

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa ajaa tankki melko tyhjäksi,kun käy pumppu hommiin,ettei tarvii bensassa rypeä.Itellä oli tankki melko täynnä,kumihanskat kädessä jotenkin siedettävää.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...