Jump to content

Hydrolastic


MiikkaKoo

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

1 tunti sitten, MiikkaKoo kirjoitti:

Mistä moisia liittimiä löytyisi? Ei varmaan suomenpuolelta? 

En oo varma? Muistelen joskus jossain nähneeni ainakin vastaavan.

Varmaan ainakin eBaysta, mut mullakin on ihan normi venttiililiitin, sekin kyllä toimii.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on toiminut tuollainen rasvaprassipumppu vallan mainiosti.

Venttiili on Schrader 2755. Googlen kuvahaku kertoo lisää. Löytyi ihan suomalaisesta hydrauliikkatarvikeliikkeestä. Käytetään ymmärtääkseni traktoreiden renkaantäytössä..

Tekivät mulle sopivat liittimet prässiin kun selitin asian ja näytin kuvan. Maksoi jotain satasen tarvikkeineen ja töineen.

IMG_4545.charless_JPG.JPG

 

 

Link to comment
Share on other sites

Saakos noilla omavalmisteilla miten hyvin ilmat pois järjestelmästä?Alkuperäisellähän pumpataan ensin järjestelmä tyhjäksi ja sitten aloitetaan täyttö.

Link to comment
Share on other sites

14 tuntia sitten, Turbo 69 kirjoitti:

Saakos noilla omavalmisteilla miten hyvin ilmat pois järjestelmästä?Alkuperäisellähän pumpataan ensin järjestelmä tyhjäksi ja sitten aloitetaan täyttö.

Mulla on toiminut Metrossa ainakin hyvin.

-Jos jousi/ järjestelmä on ollut kokonaan tyhjänä, (alipainetta tuolla koeponnistuspumpulla ei saa) niin ensin täytetään nesteellä niin, että ilmaa menisi tietenkin mahdollisimman vähän sisään. Sitten painetta ja välillä päästetään venttiilistä nestettä varovasti ulospäin. Joskus useampaan kertaan niin kauan kun/jos ilmakuplaa tulee.

 -Nesteen/ paineen  lisäyshän tapahtuu ihan samaan tapaan kuin sillä alkup. huoltolaitteellakin, eka vaan päästetään nestettä ulospäin kunnes ilma poistuu.

Minissä samaan tyyliin aikanaan, Minissä vaan varsinkin etujouset ylempänä kun venttiilit, mutta onnistuu samalla periaatteella.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...