Jump to content

Mini2-finn foorumin ylläpitäjä hakusessa


admin

Recommended Posts

Ylläpitäjää / sponsoria haetaan näille sivuille.

 

Omalta osalta homma loppuu viimeistään 17.11.2009, tällöin webbihotellin vuokra päättyy. Jos olet kiinnostunut asiasta, ota yhteyttä: admin@mini2-finn.com

 

Päivityksiä sun muuta en enää näille sivuille tee, korkeintaan annan neuvoja uudelle ylläpitäjälle. Kallerian kuvista voidaan sopia erikseen, mitkä tulee mukana mitkä ei. Toivottavasti sivuille löytyy jatkuvuutta ...

Link to comment
Share on other sites

No ainakin on ilmoitettu ajoissa, että kerkeää halukkaat miettiä hommaa. Tästä on annettu infoa mcff:lle jo syksyllä ja katsotaan löytyykö sieltä käsin ketään.

 

Itsellä on muut jutut päällä, ettei kerkeä näihin sivuihin panostaa. Hra Bättis tietää kuinka suuri projekti minulla on lähiaikoina meneillää eli kaikki ylimääräinen on karsittava pois.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 3 kuukautta myöhemmin...

Tsau

 

Otan mini2-finn.com ylläpidon hoiviini ja samalla päivitellään hieman foorumisoftaa yms. Odottelen että nykyinen ylläpitäjä palailee lomilta, niin pääsen jatkamaan projektin parissa.

 

Viimeistään tuossa alkusyksystä alkaa tapahtua, kun olen itsekin jäämässä nyt kesälomille. Muutoksia on siis tulossa ja käyttäjiäkin tullaan kuulemaan asiassa myöhemmin :)

Link to comment
Share on other sites

Otan mini2-finn.com ylläpidon hoiviini ja samalla päivitellään hieman foorumisoftaa yms. Odottelen että nykyinen ylläpitäjä palailee lomilta, niin pääsen jatkamaan projektin parissa.

 

No nythän tuli hyviä uutisia  [smiley=thumbsup.gif]

Olen ollut huolissaan näiden sivujen jatkosta, mutta nyt vaikuttaa paremmalta.

 

Ollut reissuja reilun kuukauden ja satunnaisesti saanut minut kiinni s-postilla. Nyt loppui hommat kuin seinään, kun meni yhdet isot kaupat sivu suun. Yritän heinäkuussa vielä adminin hommia täällä tehdä, kun olen omalla kotikoneella.

Link to comment
Share on other sites

Hieno homma. Olis ollu ikävä homma jos foorumi olis kaatunu just ku sain ensimmäisen minin hommattua ja foorumille rekisteröidyttyä.

 

Toivottavasti foorumin ylläpito ei kaadu yhden hepun käsiin, vaan auttavia käsiä tarjoutuu enemmänkin. Käsittääkseni vapaaehtoistyötä kuitenkin, ja yksittäisten ihmisten aika on kuitenkin rajallista..

Link to comment
Share on other sites

  • 10 kuukautta myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...