Jump to content

Recommended Posts

Posted

Löytyi varastosta orkkis R56 OEM downpipe, joka sopis nykyiseenkin kärryyn. Jos veis johonkin pakoputkifirmaan, että rälläköivät katin pois ja hitsaavat suoran putken tilalle ja ruuvaavat kiinni.

 

Uhka vai mahdollisuus?

Posted

Kyllähän se paremmin varmaan hengittäis. Mutta saattaapi sytytellä vikavaloa jos jälkimmäiselle lambda-anturille ei tee jotain samalla... vai onko tossakin 2 kattia kuten R53:ssa?

Posted

Taitaa tuo päivitetty softa hoitaa vikavalon sammuttelun - tai ainakin pyydettäessä tää onnistuu.

 

Jos en ihan väärin oo ymmärtänyt, niin euroopassa on downpipen jälkeen putkessa vain pitkä vaimennin (kuvassa ylempi), jenkkiversiossa toinen katti+vaimennin (kuvassa alempi).

B0040071.jpg

Posted

Jep,vain yksi katti,downpipessä ja pitkä pönttö ja perässä takavaimennin. Varmana hengittää paremmin,jos sisäkalut poistaa,mutta sitten joutuu "tod.näköisesti" laittaa sen katillisen alkuputken joka katsastukseen.Itse en ruvennut siihen rumbaan,vuosi on yllättävän lyhyt aika

Posted

Ragazzonin pätkä oli toissakesänä ajossa mutta talveksi oli otettava pois.

Ääni koveni ja tallissa kun tuli pidettyä, niin hajuhaittaa oli.

Nyt suunnitteilla Bilteman 100 cel istuttaminen. Pitäis vain löytää hyvä ja halpa hitsari.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...