Jump to content

Mini huolto Kymeenlaakso


MarkQ

Recommended Posts

Olen itse jo pitkään huoltanut omaa MCS R56 huomattavasti tiheämmin kuin Minin huolto-ohjelma ohjeistaa. En ajaisi turbo-minillä varsinkaan kaupunki ajossa 10 tkm pidempää öljynvaihtoväliä (oma 5000 km) , tulpilla pitäisin järkevänä 30-40 tkm ,samoin ilmansuodattimella,raitisilma-filtteri kerran vuoteen....Luulen useimman monimerkki-huollon selviävän perushuolloista, vaativammat testeri-hommat joutuu teettää "isolla kirkolla"...

Link to comment
Share on other sites

Olen itse jo pitkään huoltanut omaa MCS R56 huomattavasti tiheämmin kuin Minin huolto-ohjelma ohjeistaa. En ajaisi turbo-minillä varsinkaan kaupunki ajossa 10 tkm pidempää öljynvaihtoväliä (oma 5000 km) , tulpilla pitäisin järkevänä 30-40 tkm ,samoin ilmansuodattimella,raitisilma-filtteri kerran vuoteen....Luulen useimman monimerkki-huollon selviävän perushuolloista, vaativammat testeri-hommat joutuu teettää "isolla kirkolla"...

 

Joo itsekin noin 1000km sitten öljyt vaihdatin. Meillä tulee vuosittain muutenkin niin vähän tuohon kilometrejä että ainakin tuo öljynvaihto tehtävä.

Nyt vaan ajattelin kun ehdottelee huoltoa, niin jos veisi ihan johonkin liikkeeseen. 

Näkeekö sitä mistään onko aika I-huollolle vai II:lle??

Tota huoltokirjaa vaan katselin ja vähän oli tehty sekaisin kaiketi kaikkea :)

 

Ajattelinkin että sinä varmaan teet itse kaikki pienemmät ja suuremmat huollot :)

Sen verran lueskellut päivityksiä mitä olet Minille tehnyt ja muutenkin ihastellut sitä tuolla liikenteessä!

Link to comment
Share on other sites

Joo,kiitti vaan kehuist'☺! Meillä sama,vaimo ajelee 3-4tkm vuosittain,on pikkuhiljaa muuttunut käyttiksestä harrasteautoksi. Itse on tullu rassattua,on niin hankalaa jos meinais pitää tuota huoltokirjaa Minin leimoilla,melkein vapaapäivän tarvii,kun Helsinkiin huoltoon veisi... Täällä vilahti jossain keskustelussa "Uoken auto" Kouvolasta, Miniä en ole siellä käyttänyt,mutta perheen paku kävo siellä joskus,eikä ollut moitittavaa työstä.Käy hieman tiedustelemassa hintatasoa/osaamista Mineistä....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
On 29.10.2018 at 12.40, KuumaElmo kirjoitti:

Moro. rupesin itse vastikaan minimieheksi ja kanssa miettinyt että mihin sitten kannattaa autoa viedä Kouvolan seudulla. Itse nyt vaihtanut jo apulaitehihnan ja jarrurelveyt/palat itse. Mutta jos jotain suurempaa posahtaa... onko Pave jo tullut Uoken autoa kokeiltua? 

Moi!

Ei tullut kokeiltua... siellä oli sen verran pitkät jonot kun kävin kyselemässä....

TN Car Serviceä käytin tuollaisen "perushuollon" tekemiseen.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...