Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja nämä sillä samalla vaihdelaatikon irroituksella....post-992-0-38614800-1430337848_thumb.jpg

 

Toiveissa olis,että puuttuvat alapallot tulisivat ennen vappua,muuten menee ensi viikolle..

Posted

No tommosessa pienessä rempassa joutuu jo vähän purkamaankin. :D Ite sain miniremontin (pun intended) just vapuksi valmiiksi...

 

th_3824F066-423B-432A-B762-DF2125734D59_ th_2E85F406-70C2-4314-9DE9-FC552A8F4968_ th_C3625C43-29A7-4BF5-8F2D-D24E528F0735_ th_48889F1A-F18F-46C0-8EDE-CEDA83848A23_

 

th_FC7DAAE4-55A3-4911-AEF1-46B71864160B_ th_BC501800-16BA-454D-87A0-9AA34D43647E_ th_92813856-FAEA-454A-9E65-B1876EB189A7_ th_E6CE575C-9A24-4432-B56A-61D7E4FC14B1_

 

th_16B16828-5B0F-43AD-94D7-2242F7374C8B_ th_26E41176-7AA7-4EE4-8E69-C4991B92E491_ th_2E9B272A-3FB8-473A-ADCD-EED97A41E9AD_ th_FED109DE-2567-4704-A9E0-A207DD55D9A0_

 

 

 

 

Posted

Voi hemmetti,olipa lohduttavat kuvat !! joo,suli tuo pilarinosturi paikka kaverin tallilla kuin kusi lumeen,eli joutuu tekemään "lattialla"....Samassa rempassa laitan coiloverit kesäksi...

Posted

Heh heh, mulla on auto just tällä hetkellä tuon vas.yläkulman tilassa. Just sain viimeisen osan käteeni ja nyt alkaa auton kasaaminen uudella ahtimella :) Ei tuossa hommassa varsinaisesti ole mitään vaikeaa, mutta aikaavievää purkamista ja kasaamista ON...

Posted

Heh heh, mulla on auto just tällä hetkellä tuon vas.yläkulman tilassa. Just sain viimeisen osan käteeni ja nyt alkaa auton kasaaminen uudella ahtimella :) Ei tuossa hommassa varsinaisesti ole mitään vaikeaa, mutta aikaavievää purkamista ja kasaamista ON...

Juu, pirusti pulttia ja mutteria vaan väännettävänä, ja se letkujen määrä... uuden ahtimen kanssa ei varmaan tuu tätä ongelmaa, mut vanhan ahtimen kanssa kannattaa tsekata se huohotusletkun tiivisteen kunto/asento siellä ahtimen päässä kun ahdin on vielä pöydällä. On meinaan kettumainen ronkittava kun ahdin on koneen kyljessä eikä letku meinaa upota paikalleen.

Posted

Minäkin haluan coiloverit. Omassa joku -30% jousisetti vakioiskareilla. Ihan hirvee alusta ajaa. Mitä te ootte tilaillu? Ymmärsin, ettei BC:n alustaa saa enää muutoskatsastettua, niin en sitä uskaltanu tilata. Olisko jotain muita edullsia ja hyviä?

 

Igor, mikä osa toi keskimmäisistä kuvista oikeanpuoleisessa on?

Posted

Holkki, otitko kiinteen vauhtipyörän? Mulla vissiin se kaksoismassa vähän väpättää, kun täristää polkimeen vedättäessä matalilla kierroksilla. Muutenkin kytkin jo 172tkm ajettu, niin koko hoidon saa varmaan kohta vaihtaa.

 

Mikä kytkin/vauhtipyörä olis järkevä tilata? Orkkiksia en ajatellu, jos vaikka jatkossa innostuu vähän enemmän virittämään tota. ::)

Posted

Minäkin haluan coiloverit. Omassa joku -30% jousisetti vakioiskareilla. Ihan hirvee alusta ajaa. Mitä te ootte tilaillu? Ymmärsin, ettei BC:n alustaa saa enää muutoskatsastettua, niin en sitä uskaltanu tilata. Olisko jotain muita edullsia ja hyviä?

 

Igor, mikä osa toi keskimmäisistä kuvista oikeanpuoleisessa on?

 

Kampiakselin asentotunnistin, vaihdoin siihen tiivisteen kun oli valmiiksi näkyvillä. Se on siinä vesipumpun alapuolella. Pikkusen se ympärystä oli märkä, eli ei siinä vielä ollu isompaa vuotoa. Tunnistimen irrotus pitäs onnistua käsikopelolla kun pistää keulan "service modeen", eli ei tartte välttämättä laskea jäähynesteitä pois.

 

Omat coiloverit on mallia Bilstein B14. Ei ehkä maailman mukavimmat käyttöautossa, mutta kyllä noiden kanssa tulee toimeen. :) Ja mukana tulee TÜV:n paperit, eli saa muutoskatsastettua.

Posted

Eiku siis tarkoitin tuota rautaista mötikkää, mistä menee kuin pitkä kierretanko lävitse? Missä on viereikkäin vanha ja uusi.

Just tuota samaa bilsteiniä katoin. Oli aika edullinen, mut toisaalta sais olla ihan OK ajettava myös normiajossa, koska ratahommia harrastan tosi vähän.

Posted

Vaikeita nää oikeat ja vasemmat ja keskmmäiset  :D  Se on moottorin ylempi tuki, elikkäs siellä repsikan puolella. Faceliftissä se alkuperänen on tommonen nestetäytteinen, ja vanhemmiten ne nesteet tahtoo karata. Toi uusi on Vibratechnicsin tekele, vähän alkuperästä tukevampi. Näkyy myös kahdessa viimesessä kuvassa konehuoneen vasemmassa laidassa.

 

Jos tuut Mobiliaan clubin kesäkauden avajaisiin, niin eiköhän Bilsteinien kovuuden testaus ole järjestettävissä :)

Posted

Moro!

No,Vappu piti pyhittää vaimon oikuille(puutarhatöitä yms), saa alkavalla viikolla keskittyä Miniin..Joo,hommasin uuden JCW -mallin kaksoismassan edullisesti Saksasta. Olin aikeissa laittaa "singlen",kyselin jopa Lohenilta etuja/haittoja , mahdollisia vaihteisto värinöitä ja sivuääniä, poljinvoimaa yms. Kertoivat vaihtoehdon olevan "ok", mutta päädyin orggikseen lähinnä "varmuuden vuoksi".No, aika näyttää , kuinka fiksu valinta. Mullakin nuo voimalinja muutokset on sillä rajalla,jotta jos poljee kuin "tulpatonta mopoa", varmana JCW-kytkin/vauhtipyörä paketti antautuu...

  No ,minulla on juuri ne "laittomat" coiloverit, BC racingin BR . Oli osto hetkellä tiedossä mahdollinen/todennäköinen ongelma katsastuksessa. Ajatuksena on ajella kesä koemielessä "Onko coiloverit mun juttu.." Öhlinsin road/track tavoitteena , jos onnistuu vaimolta sen +pari tonnia piilottelemaan....  Syksyn tullen näytän konttorilla ,jos ja kun hylkää, normi sport-alusta talveksi alle. Ostin foorumilaiselta , kesän ajeltu, houkuttelevan halpa.... Joo,MattiH , myös BC racing ajettavissa Mobiliassa, jos paketti kasassa ensi viikon lopulla!!

Posted

Minäkin haluan coiloverit. Omassa joku -30% jousisetti vakioiskareilla. Ihan hirvee alusta ajaa. 

Mulla on H&R -30mm ja kohtuu uudet (siis näin oletin, kun katselin iskareiden yleiskuntoa) orggisiskarit ja ei ole mitenkään hirveä ajaa. Joko tässä on riman korkeuden asettamisesta kyse tai sitten ne orggiksesi on loppu?

 

Jos puskurin saan maalarilta niin tarkoitus on pyörähtää kanssa Mobiliassa. Pitääkös siellä sitten järjestää kunnon "ristiinajelut" näillä eri alustoilla :D

Posted

Pitääkös siellä sitten järjestää kunnon "ristiinajelut" näillä eri alustoilla :D

 

Se vois olla kyllä mielenkiintosta :)  Kävin vknloppuna pyörähtämässä tuolla Mobilian pihalla, ja sinne menevä tie on ainakin sopivassa kunnossa mukavuuspuolen testausta ajatelleen, asvalttiakin oli kaivettu pätkän verran auki.

Posted

Mulla on H&R -30mm ja kohtuu uudet (siis näin oletin, kun katselin iskareiden yleiskuntoa) orggisiskarit ja ei ole mitenkään hirveä ajaa. Joko tässä on riman korkeuden asettamisesta kyse tai sitten ne orggiksesi on loppu?

 

Jos puskurin saan maalarilta niin tarkoitus on pyörähtää kanssa Mobiliassa. Pitääkös siellä sitten järjestää kunnon "ristiinajelut" näillä eri alustoilla :D

Mun mielestä ne on jopa Ameriikan voorumilla kehuneet tuota H&R+vakio iskari- comboa mukavaksi sport-alustaksi....

Posted

No,keskustelun alkuperäinen "vappu-remontti " hieman venyi, mutta nyt pitäisi olla "kevätajelu"kunnossa...

 

post-992-0-81019100-1431115744_thumb.jpg post-992-0-35365200-1431115797_thumb.jpg post-992-0-53578800-1431115830_thumb.jpg post-992-0-99239300-1431115880_thumb.jpg post-992-0-80041000-1431115919_thumb.jpg post-992-0-11925500-1431115959_thumb.jpg post-992-0-22462600-1431116002_thumb.jpg 

post-992-0-57320800-1431116050_thumb.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...