Jump to content

Ja sitten pari asiaa... Vitutus täysi 10!


villetre

Recommended Posts

Tässä omaa autoani kaupitelleena olen törmännyt nyt siihen että kun täällä olevat "kaikestakaikentietävät" vastailevat ihmisten kysymyksiin siitä kuinka huonoja ovat 90-luvun Minit niin vastaan että pitäkää vittu omista asioista huoli ja antakaa muiden olla!!!Olette saaneet peloteltua nyt monet ostajat ihan takajaloilleen jolloin kaupat menee myttyyn edes autoa katsomatta ja siihen kummemmin tutustumatta!  >:(  Varsinkin kun auto jota kauppaan on ihan kunnossa ja pelaa ihan hyvin nyt kun amatöörien viritykset yms tehtaan surkeet ratkaisut on korvattu laadukkaammin. Ja auto on VARMASTI ruosteettomampi kuin monen 70- luvun Minin omaava.Myönnän että huonoja yksilöitä on olemassa mutta tätä tuskin olette itse nähnyt saati ajanut jne..Te jotka olette omanne tehneet niin tuskin olette ihan joka peltiosaa autostanne irroittaneet!!!JA ette  ole kertoneet kuinka paljon aikaa/vaivaa/rahaa autonne ovat jo nielleet.Tässä kun kaikki on ihan kunnossa.Herää siis kysymys miksi arvostelette toisten autoja???Voinen kertoa että kyllä niistä teidän huippuhienoista peleistäkin löytyy yhtä sun toista huomautettavaa,voinen vaan olla teitä sen verran fiksumpi että en ala tänne niistä satuilemaan!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No ei kait sitä sun yksilöäs kukaan täällä ole haukkunut?

 

Sehän vaan on ikävä tosiasia että jos HARRASTE autoksi tollasta on hankkimassa niin mielummin ostaa vanhemman kun siitä putoo heti päästörajoitukset ja nippu muita ongelmia pois (jaksa kaikkia luetella)

Noita kaasareita on vanhan koulukunnan harrastajien paljon mukavampi ropata kuulemma =)

 

Jokainenhan tekee päätöksensä ihan itse ja jos auto on helvetin hyvässä kunnossa niin kyllähän sen ostaja näkee itsekkin. Todella hyvää yksilöä ei tarvitse edes pahemmin kaupitella.

 

Sitä vartenhan nää forumit on että nytkin joku ketä haluaa ostaa vanhan minin ja on kuvitellut sitä virittävänsä,rakentavansa jne osaa tosta lukea että varoo 90-lukulaisia, niitä ku ei pahemmin saa konehuoneesta viilata. Eipä mennyt forumin ansiosta rahaa hukkaan.

 

Ja onhan täällä JiiKoo joka veivaa -98 minillä kaiken aikaa ilman isompia ongelmia jo 100tkm verran.Ja on noita muitakin joilla toi 90-lukulainen on ainakin kakkosautona ne ei vaan täällä hirveesti huutele kuinka hyvin ne on toimineet.

Link to comment
Share on other sites

Suoranaisesti ei,mutta kun on YLEISTETTY noiden uudempien laatu,jolloin tosiaan on saatu jo vahinko tehtyä... Jos noissa uudemmissa on ruiskutekniikan kanssa ongelmia niin näyttää niitä olevan myös noissa vanhemmissa ongelmia kun tekniikka alkaa olemaan ehtoo puolella ja KAIKKI täytyisi käydä läpi/uusia suurin osa. Se kuitenkin taitaa vaatia jonkin verran rahaa/aikaa/vaivaa.

Koriin liittyvät hommat onkin sitten asia jo erikseen.Korihommat kuitenkin ovat aina suuritöisimmät,vaativat työkaluja(kalliita), vaatii vähän jo talliltakin jotain jne..Kaiken kruunaa maalaus,josta saa jo maksaa KUNNOLLA tehtynä jo muutakin kuin muutaman satasen.Kunnolla tehtynä Mininkin maalaus on tuossa 1000-1500e luokkaa.

 

Sekin tässä v-ituttaa että eihän nuo vanhempien pelien harrastajat ole kertoneet kuinka moneen kertaan joka paikka on jo laitettu.Ja millä tavoin.JA kuinka monen rakennelmat kestää tarkastelun.  ::) Tässä vuosien myötä kun olen nähnyt jos jonkinlaista "rakentelua"...  ;D

Siksi siis peräänkuulutan sitä että antakaa fiksumpia neuvoja,kunnioittakaa hieman toistenkin autoja,eikä keksitä ihan kaikkea kuulopuheiden perusteella.Eikös kaikki autoista kuitenkin pitävät ilahdu siitä että Minejä näkyisi liikenteessä enemmän vaikkakin sitten uudemman mallisinakin.Veikkaan että parinkymmenen vuoden päästä tuskin montaa Miniä enää näkyy.   :-?

Link to comment
Share on other sites

Ja noista tehoista... Ei voi olla paljon typerämpää touhua kun laittaa älyttömästi rahaa virittelyyn,eikö nyt sen järkikin sano ettei täällä saa kovaa ajaa ja ei Minillä viritettynäkään hirveän lujaa pääse(korkeintaan ruumishuoneelle!).Ajo-ominaisuudet tuskin tuolla 120 km/h tuolla puolen loistavat.  ;D Nykyaikaisella perheautolla pyyhkii ohi ihan hyvin.  ;D  "sen minkä tehossa voittaa,matkassa häviää!" vanha viritys sanonta. Kummasti monella näyttää olevan muunlaisiakin autoja,nopeampaan etenemiseen?!  :o Ja siltikin jaksetaan lässyttää virittämisen ihanuudesta. ;D

Link to comment
Share on other sites

Ja noista tehoista... Ei voi olla paljon typerämpää touhua kun laittaa älyttömästi rahaa virittelyyn,eikö nyt sen järkikin sano ettei täällä saa kovaa ajaa ja ei Minillä viritettynäkään hirveän lujaa pääse(korkeintaan ruumishuoneelle!).Ajo-ominaisuudet tuskin tuolla 120 km/h tuolla puolen loistavat.  ;D Nykyaikaisella perheautolla pyyhkii ohi ihan hyvin.  ;D  "sen minkä tehossa voittaa,matkassa häviää!" vanha viritys sanonta. Kummasti monella näyttää olevan muunlaisiakin autoja,nopeampaan etenemiseen?!  :o Ja siltikin jaksetaan lässyttää virittämisen ihanuudesta. ;D

 

Vanhan minin omistaminen on järkevästi ajatellen pirun typerää. ;D

 

Niin ehkä tossa on syy miksi et ole saanut autoas kaupaks. Jos siitä loppuu ajo-ominaisuudet jo 120 vauhdissa niin varmasti moni karsastaa  ;)

Kyllähän mullakin on vauhdikkaaseen etenemiseen eri pelit mutta ei se silti ole mitenkään rakentelua rajoittanut.Ja oot oikessa kyllähän se 60-70hp mini on saatanan laiska.Ehkäpä siksi just niitä halutaan piristää. Jotkut vähän vähemmän jotkut enemmän. Onhan se mukavampi ajella autolla joka liikkuu tarvittaessa. Kysytään näinpäin kumman itse ostaisit? vanhan auton johon on jo tehty paljon (alustaa, moottoria, jne) vai uudemman pelin johon todennäköisesti saat tehdä tulevaisuudessa kaikki samat duunit mitä tuohon vanhempaan on jo tehty+ se on ja pysyy laiskana aina, kummassakin kun on suunnilleen sama hintalappu.

 

Tollanen uudempi mini on varmasti paljon vaikeampi saada myydyksi kuin vanhat.Uskallan melkeen väittää että 90% ostajaehdokkaista etsii harrasteautoa jolloin katse kääntyy paljon mielummin noihin halvempiin vanhoihin joita voi sitten kunnostaa/rakennella oman maun ja budjetin mukaan. Niin minäkin aikanaan tein, vaikka olisin voinut ostaa uudemmankin, muistaakseni tais nimimerkki Niko silloin valaista noista mineistä.Onneksi, muuten olis jääny tän hetkinenkin kampe tekemättä.

 

Eikä toi 90-lukulaisten haukkuminen mitenkään tän forumin syytä ole..Toi on ihan yleistä tietoa joka on kyllä kaikkien vähääkään mineistä kiinnostuneiden tiedoissa ollut jo pitkään. mua opastettiin jo vuonna 2001 kun noista innostuin (NikOn syytä  ;D) että "älä poika osta noin uutta"

Link to comment
Share on other sites

No kun viritetyistä peleistä puhutaan niin 99,9% ajosta tapahtuu siististi nopeusrajoitusten mukaan jolloin nuo tehot on ihan turhia.Mun vakiopelillä pääsee ihan tarpeeksi,kulkee n150km/h ja jo 100 ylitys on aikas kidutusta jo äänien puolesta...Mukavampia autojakin  kun on. Ehkä tärkeämpää on auton toimivuus ja se että ei tarvi koko ajan olla pellin alla räpläämässä jotain. Siksi nuo kaasarien säädöt/kannen muokkaus touhut on aikas säälittäviä,lähinnä mopojen maailmaan kuuluu nuo.Eipäs tehokkaat autot enää kaasaritekniikalla liiku!  ;D

Link to comment
Share on other sites

No kun viritetyistä peleistä puhutaan niin 99,9% ajosta tapahtuu siististi nopeusrajoitusten mukaan jolloin nuo tehot on ihan turhia.Mun vakiopelillä pääsee ihan tarpeeksi,kulkee n150km/h ja jo 100 ylitys on aikas kidutusta jo äänien puolesta...Mukavampia autojakin  kun on. Ehkä tärkeämpää on auton toimivuus ja se että ei tarvi koko ajan olla pellin alla räpläämässä jotain. Siksi nuo kaasarien säädöt/kannen muokkaus touhut on aikas säälittäviä,lähinnä mopojen maailmaan kuuluu nuo.Eipäs tehokkaat autot enää kaasaritekniikalla liiku!  ;D

 

Viimeks eilen olin 490hp (koneteho) kaasaripelin kyydissä  ;)

 

No kyllähän niitäkin varmasti on joitka ostaa minin ihan vaan pitääkseen pihalla ja ajelee sunnuntaisin ja joille se 60hp riittää..Kukaan  ei varmastikkaan osta miniä sen takia että sillä on mukava ajaa vaan haetaan jotain erikoista ja massasta erottuvaa.Mutta pysyn kannassani  että edelleen se ostetaan harrasteautoksi.

 

Ja oot siinäkin oikeassa että ei nykyään enää noita kansi+kaasarivirityksiä paljoa tehdäkkään vaan on menty ihan johonkin muuhun.  ;) mutta sitä muutakaan ei siihen uuteen voi tehdä.

Tosta sun tekstistäs saa sellasen kuvan ettet oo tainnut ikinä edes kunnollisessa minissä istua.

 

Tää alkaa vähän haiskahtaa siltä että on isketty kädet kallilla paskaan eikä siitä päästä eroon jolloin on hyvä sitten etsiä syntipukkeja jostain.  ;D

 

Tiedän että täälläkin aktiivisesti neuvoja jakavat nimimerkit ovat harrastaneet minejä ja rakentelua vuosikymmeniä (osa jopa vuosisatoja  ;D) ja muutamien autot nähneenä voisin melkeempä väittää ettei jampat paljoa paskaa puhu, tai surkeita neuvoja anna. Itse en ole edes viittinyt hirveesti neuvoja jakaa kun en mistään mitään 8v minikokemuksella edes voi tietää.

Link to comment
Share on other sites

No kyllä täällä autoja on harrastettu jo ihan tarpeeksi,kymmenen vuotta jo pelkkää merkkiliike kokemusta ja ties kuinka kauan nöösi poikana rassaamista pihalla. Kyllä mä tiedän mitä olen ostanut,ja paskaa ei tule ostettua kun ei ole edes peltoa vaivoina..  ;D  Ja on ollut tehokkaita autoja itsellä ja tehokkaampien autojen kyydissä on tullut istuttua. Mutta tosiaan mitä v-ittua menette haukkumaan yleistäen toisten pelejä kun ei oma auto edes täällä kestä esittelyä!!! Ja jos nykytekniikka menee ohi oman ymmärryskyvyn niin parempi on ehkä olla puuttumatta muiden asioihin!!!

Link to comment
Share on other sites

No nämä "aloittelijoille"annetut vinkit yms.. Selaa topicceja. Itse olen fiksusti antanut neuvoja miten noiden uusien Minien omistajien kannattaa toimia kun perää oikeuksiaan kun merkkiliikkeet ei oikein auta/ole halukkaita auttamaan. Ei mun kai sentään tässä tarvi alkaa etsiin teille aiheita ,tuskin mäkään tässä nyt ihan aikani kuluksi ole alkanut tästä asiasta kirjoittamaan!!!

Link to comment
Share on other sites

No nämä "aloittelijoille"annetut vinkit yms.. Selaa topicceja. Itse olen fiksusti antanut neuvoja miten noiden uusien Minien omistajien kannattaa toimia kun perää oikeuksiaan kun merkkiliikkeet ei oikein auta/ole halukkaita auttamaan. Ei mun kai sentään tässä tarvi alkaa etsiin teille aiheita ,tuskin mäkään tässä nyt ihan aikani kuluksi ole alkanut tästä asiasta kirjoittamaan!!!

 

Toisin sanoen olet suuttunut tästä kun potentiaalinen autonostaja on mennyt sivu suun:

http://www.mini2-finn.com/cgi-bin/yabb2 ... 1218485702

 

Mites nämä:

http://www.mini2-finn.com/cgi-bin/yabb2 ... 1210594217

tän aloitit ihan itse..ja kohtalotovereita olikin pilvin pimein ;)

http://www.mini2-finn.com/cgi-bin/yabb2 ... 1207575860

virityksestä..

http://www.mini2-finn.com/cgi-bin/yabb2 ... 1179999665

lisää..

uudemman mallin peltien huonoudestakin ollut vaikka kuinka juttua nämä siis 5 min kaivamisella..

 

en mä näissä hirveesti huomaa harhautusta...

Link to comment
Share on other sites

Joo niinpä niin mä täällä huutelen ihan aikani kuluksi! ::) Heräillään nyt ihan oikeasti! Siinä on eroa että joskus kun olen apua kaivannut niin on ihan fiksua täältä jotain kysyä mutta se että kun täällä on yleistetty noi ongelmien suuruudet järin suuriksi niin ongelmat on "kasvaneet" turhan suuriksi!Mulla on hei mennyt kahdessa kesässä autoon varmaan noin 50e korjauksiin,nekin lähinnä sähköpuolen liittimiin yms..Eli onko mennyt paljon rahaa?!Sekö tekee mun uudemman tekniikan omaavasta Ministä nyt niin huonon?!Paljonko muilla on mennyt rahaa?! Ja muu tekniikka on hyvässä kunnossa,kori huippukunnossa niin herää kysymys onko nyt 90-luvun Mini niin huono miksi väitetään???

Link to comment
Share on other sites

En tiedä keneen tuo vuodatus kohdistuu eikä edes kiinnosta. Raaka fakta on että vuosien saatossa Minien laatu on heikentynyt eikä 90-luvun pelit todellakaan loista vuosimallivertailussa. Oma lisänsä tuohon yhtälöön on just toi ruiskutekniikka. Minihän sai vähän jatkoaikaa kun tehdas korvas kaasarin ruiskulla. Se miten onnistunut ja varma laitos ruiskutekniikka on on ihan tuurista kiinni. Lucasin värkkäämät ruiskut ovat esim. tuolla Rover V8 puolella vähän huonossa maineessa, ikää alkaa jo olla ja vikariski kasvaa.

 

Teknisesti mini on koko lailla sama paska on se sitten miltä vuosikymmeneltä hyvänsä. Samat alustan värkit, samat mätäkohdat kopassa jne. Ei se kuppa katso minkä vuosimallin kopasta on kyse. Pelti vain tuppaa olemaan ohkaisempaa nykypeleissä, tuontipeleissä ei välttämättä ole ruostesuojausta ollenkaan ja suolaa käytetään myös keski-Euroopassa.

 

Yksi syy mikä voi rajoittaa ostohalukkuutta on tuo ruiskutekniikka. Mistä Suomesta löytyy paja joka osaa jäljittää viat ?

 

Mitä sitten tuohon virittämiseen tulee niin hyvin tehty Minin kone maksaa aivan yhtä paljon on se sitten viilattu tai vakio. Mä tein 89-90 talvella Clubmanin tyyliin kaikki alustan osat uusiksi, uudet jarrut, koneeseen peruskunnostus, maalaus, sisústus jne. Ajoin sillä vuoteen 2005 jolloin se pistettiin palasiksi, maalattiin uudelleen ja paranneltiin sieltä täältä. Tolla välillä ei paljoa tarvinnut kajota muuhun kuin kulutusosiin. Tekniikka vaihtui moneen otteeseen, viimeiset 50+ tuhatta ahdettuna. Koneessa ei ole mitään eksotiikkaa, vakio kampura ja veivit, vakio loota jne. Ainoa oikeastaan kalliimpi osa on ollut Omegan mäntäsarja. Tehoa kilon paineilla yli 140 ja erittäin miellyttävä matka-ajossa. Ei todellakaan ole ikävä vaparikonetta. Kaasarina on ollut sekä SU että Dellorto, molemmat saatu toimimaan halutulla lailla.

 

Kylmä tosiasia on että mini on helvetin pieni lelu, samalla rahalla saa ihan oikeita autoja jotka ovat ajossa yhtä hauskoja. Toi reilu 20 vuoden Mini-kokemuksella. Mulla on toisena leluna vielä vanhempi Morris Minor, joka on ihan yhtä brutaali verrattuna nykyautoihin. Meluisa, jäykkä alusta, surkea lämppäri, tuuli suhisee jne. Mutta tekniikkapuoli kompensoi noita aika pitkälle.

 

Monelle (esim. minä) tekniikka ja virittäminen on ajava voima, halu oppia jotain uutta ja saada joku uusi jippo toimimaan. Ei sillä tarvi ajaa täpöjä maantiellä. En ole koskaan kokeillut mitä esim. Clubman tai Minor kulkee huippuja. Mini vois mennä joku 200 km/h, Minor tolla tekniikalla ehkä 225 km/h. Molempia on testattu radalla ja molemmat menee kuin juna tuolla 170 km/h nopeuksissa. Mitä tuohon uuden tekniikan oppimiseen tulee niin Miniin ei ole isoilla tehoilla tehty vielä yhtäkään toimivaa ruiskua esim. ahdinmoottoreihin, olen odottanut rauhassa että toimiva resepti löytyisi. Minoriin laittaisin mielelläni ruiskun mutta luvanvaraisen muutoksen vuoksi sitä ei saa laittaa (syy: AKE)  

 

Käytetyn värkin myynti on aina vaikeaa, aina ostaja ja myyjä eivät kohtaa toisiaan. Mun mielestä toi sun vuodatus on kuitenkin aiheeton, en ole itse ainakaan huomannut että kukaan olisi kohdistanut 90-lukuisten pelien kritiikkiä juuri SINUN autoosi.

Link to comment
Share on other sites

Joo niinpä niin mä täällä huutelen ihan aikani kuluksi! ::) Heräillään nyt ihan oikeasti! Siinä on eroa että joskus kun olen apua kaivannut niin on ihan fiksua täältä jotain kysyä mutta se että kun täällä on yleistetty noi ongelmien suuruudet järin suuriksi niin ongelmat on "kasvaneet" turhan suuriksi!Mulla on hei mennyt kahdessa kesässä autoon varmaan noin 50e korjauksiin,nekin lähinnä sähköpuolen liittimiin yms..Eli onko mennyt paljon rahaa?!Sekö tekee mun uudemman tekniikan omaavasta Ministä nyt niin huonon?!Paljonko muilla on mennyt rahaa?! Ja muu tekniikka on hyvässä kunnossa,kori huippukunnossa niin herää kysymys onko nyt 90-luvun Mini niin huono miksi väitetään???

 

No voi elämä..Näytä nyt sitten se viesti missä just sun mini haukuttu huonoksi.

Tottakai noissa on yksilöitä ja eroja, eihän kaikki ole samanlaisia.Se vaan on raaka fakta että uudemmat ovat huonompaa tekoa laadullisesti kuin vanhemmat.Niissä on enemmän sahkövikoja kuin vanhemmissa joissa ei ole ruiskusysteemeitä + se tekee asiasta huonomman että juuri noiden ruiskun sähköongelmien takia päästöt ovat mitä sattuu ja kotikonstein aika ikäviä selvittää. Maalaus/suojaus on noissa tehtaan jäljiltä todella luokatonta josta johtuu pirun nopea ruostuminen jne pelkkä ylimaalaus ei tossa auta vaan kori pitäispurkaa atomeiksi ja kunnolla maalata...listaa voisi jatkaa vaikka kuinka mutta ne on täällä ihan perustellusti jo aiemminkin selvitetty..Ihan yleistä tietoa..

 

Tottakai järjenkäyttökin on sallittu kun näitä lukee ja aina on kyseessä kirjoittajan oma MIELIPIDE. Toisilla vaan sattuu olemaan enemmän kokemusta ja tietämystä kuin toisilla.

 

edit: noniin minor ehti ensin

Link to comment
Share on other sites

No kuinkas monella "asiantuntijalla" on omakohtaista kokemusta noista uudemmista autoista?!Ettei vaan perusta näkemystä jollain yleisellä käsityksellä noista?! Siksi turha haukkua jos ei itse omista moista ja omat taidotkin tuon uudemman tekniikan kanssa taitaa olla vähän niin ja näin.Ymmärrän kyllä jos omat taidot jää sinne kaasariosastolle ja uudempi tekniikka on hepreaa.Silloin tosiaan voisi olla aika olla hiljaa asioista!

Lisäksi jos tämä suunta mikä nyt valtaa alaa "ympäristöystävällisyys" niin voi vielä tapahtua niin että katittomat autot kielletään. Mm. Sveitsissä  asiassa ollaan jo jollain tavoin edetty.Aika osoittaa mitä tapahtuu.

Link to comment
Share on other sites

No kuinkas monella "asiantuntijalla" on omakohtaista kokemusta noista uudemmista autoista?!Ettei vaan perusta näkemystä jollain yleisellä käsityksellä noista?! Siksi turha haukkua jos ei itse omista moista ja omat taidotkin tuon uudemman tekniikan kanssa taitaa olla vähän niin ja näin.Ymmärrän kyllä jos omat taidot jää sinne kaasariosastolle ja uudempi tekniikka on hepreaa.Silloin tosiaan voisi olla aika olla hiljaa asioista!

Lisäksi jos tämä suunta mikä nyt valtaa alaa "ympäristöystävällisyys" niin voi vielä tapahtua niin että katittomat autot kielletään. Mm. Sveitsissä  asiassa ollaan jo jollain tavoin edetty.Aika osoittaa mitä tapahtuu.

 

No haltechin, megaruutan,hestekin,k-jetronikin, ja uutuutena vemssin kanssa on tullut pelattua aika paljon. Uudempaa miniä en aikanaan huolinut kun ei siihen saa mitään tehdä :D

 

Ja ihan pienenä vinkkinä. Toi minin oma spi on aika kaukana tämän päivän laitteista..

Link to comment
Share on other sites

Ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä että paljonko olet autostasi pyytänyt ja missä kaupannut ? Olen melko varma että aika harva ostaja kuitenkaan tällä foorumilla pörrää, tuskin jokainen ostajakandidaatti on tämän foorumin ansiosta jättänyt ostamatta.

 

Jos kerran autosi on niin hyvä kuin annat ymmärtää niin varmasti sille ostaja löytyy kunhan hinta on kohdallaan. En itse omista 90-lukuista autoa, mun kokemukset niistä perustuu siihen mitä niitä olen esim. Euroopassa katsellut. Sen lisäksi olen ollut aktiivisesti mukana euroopan minifoorumeilla ja seurannut mm. ruiskutekniikan soveltamista Miniin. Se ei todellakaan tee minusta sinun kaltaista asiantuntijaa asiassa.

 

Ei tuo ole myöskään Minin etuoikeus, jokainen joka on ostamassa käytettyä autoa (0n se sitten mikä hyvänsä) selvittää mitkä ovat tyypilliset ongelmat. niiden perusteella voi sitten arvioida kannattaako ostaa ja jos vielä on ostamassa niin ainakin tarkistaa ne typillisimmän vikakohdat.

 

 

Mitä katteihin tulee niin voin ihan surutta laittaa kumpaankin autooni katin. Ne eivät tänä päivänä rajoita pirssin tehoja pätkän vertaa, sehän on itse asiassa vain ympäristöteko.

Link to comment
Share on other sites

Ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä että paljonko olet autostasi pyytänyt ja missä kaupannut ?

 

Nettiautostahan se löytyy..Siellä vaan näköjään huoltokatkos niin ei saa linkitettyä..Olisko ollu -93 ja hp 6800e..No omistaja korjatkoon..

 

ja täällä 7000e hintaan jos se nyt edes on sama auto..

Link to comment
Share on other sites

Mielenkiintoinen keskustelu!

Omistan vain nopeahkon hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustetun kaasari Minin, mutta uskon ymmärtäväni auttavasti myös nopeita ruiskupelejä vapaastihengittävinä ja ahdettuina; pakokaasuilla tai remmillä. Enkä ole aikeissa ostaa ruiskuminiä.

 

 

 

korjaappa minizz "tapahtumia yms"-linkki, ei oikein toimi vai onko vika kaasaritietokoneessani

Link to comment
Share on other sites

Joo,samapa auto kyseessä.. En ole vain päivittänyt hintaa tänne.

En ole väittänytkään Spi ruiskua edistykselliseksi vai olenko???  :o

Olenko väittänyt että noissa uudemmissa ei vikoja olisi??? :o

Yksikään vanhanmallin rakentaja ei ole tullut esiin kuinka paljon rahaa on mennyt/aikaa/vaivaa edelleenkään.Näin tekin annatte turhan auvoisen kuvan tästä touhusta.Ostaa vaan alle 78-mallisen pelin ja harrastamisen autuus alkaa.. Saanee nauraa!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ei kai olisi kannattanut tänne ikinä mitään kirjoittaa kun näin hyökätään kimppuun! Nähtävästi olen sohaissut "ammattilaisten" näkökantoja tällä keskustelulla ja nyt alkaa kaikki sitten huuteleen yhtä sun toista! Siitä vaan huomaa että taidanpa olla oikeassa ja te muut hmmm hieman hakoteillä.  ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.

×
×
  • Luo uusi...