Jump to content

Leimalle !


johnny

Recommended Posts

koska auton katsastaminen on aina kovin hupaisaa ja jännittävää(paitsi classicien osalta, jotka ilmeisesti menevät aina jarrusäädöillä

läpi ??? ), niin tuli tuosta toisesta viestiketjusta ajatus aloittaa bmw minille oma, katsastukseen liittyvä keskusteluaihe..

tai keskustelun sijasta riittäisi vaikka pelkkä raportti siitä mitä tuli leimaa varten korjattua/leiman takia joutui korjaamaan.

hylsyt ja korjauskehotukset. myös konttorin voisin mainita.. :D

Link to comment
Share on other sites

joku muu voisi vaikka aloittaa koska itselläni on vasta joskus joulukuussa.. viimeinen päivä :)) vai olikohan se jopa tammikuussa. viime kerralla pelotteli etutukivarren takaheloilla et eivät selviä enää seuraavalle leimalle ja sama juttu nastojen kanssa. ^-^ puslat jo ostinkin varmuuden varalta yhdeltä heebolta, saapa nähdä.. ajossa en oo ainakaan huomannu mitään erikoista.

Link to comment
Share on other sites

Mulla meni viime kerralla taaempi äänenvaimenninpönttö vaihtoon. Oli kuulemma "ruostumaisillaan puhki". Mitään röpötystä en ollut kuullut ja harvemmin tulee alustaa tiirailtua, joten tuli aika yllätyksenä. Ja mallihan on Cooper vuodelta 2006. Niin joo, ja renkaatkin piti vaihtaa kuluneisuuden takia...

Link to comment
Share on other sites

-03 Cooper S

 

Leimattu tänään... korjauskehotus ajovalonpesureista, josta tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa sille joka on napannut pesurien releen irti. Auto ollut itsellä huhtikuusta ja tuulilasin pesuria tullut käytettyä... yhden kerran, niin eipä tullut tuota testattua. Muiltaosin autosta sentään kehuja sai.

 

Ennen leimalla käyntiä tuli uusittu mm. etutukivarsien puslat, eteen ulommat ja sisemmät pallonivelet, kallistuksenvakaajan kumit, etulevyt-ja palat. Näistä nyt ainoastaan puslat olisi ollut pakko vaihtaa.

 

Seuraavaa leimaa odotellessa..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Ennen leimalla käyntiä tuli uusittu mm. etutukivarsien puslat, eteen ulommat ja sisemmät pallonivelet, kallistuksenvakaajan kumit, etulevyt-ja palat. Näistä nyt ainoastaan puslat olisi ollut pakko vaihtaa.

 

Seuraavaa leimaa odotellessa..

 

noo siinähän ne meni sit samalla.. autonpukituksella :D

jep, puslien vaihtohommaan tässä joutuu sit itsekin, oik.puolimmainen ihan riekaleina. myös toinen rek.valo pitää rakentaa jotenkin, siitä voi kuulemma saada hylsyn jos puuttuu kokonaan, omassa ei ole enää edes kosketuspintoja. d: vaatisi varmaan kokonaan uuden härpäkkeen molempinee valoinee? mut muuten vaikutti olevan kunnossa.. näin siis minun tarkastamana.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

noniin nyt sain minäkin omani katsastettua.. takimmaiset helat vaihdoin, laitoin rek.kilvenvalot.. toinen on nyt 5w kiilakantalampulla. ja laitoin taakse normi vanteet omilla renkailla. noi riitti tällä kertaa. tuli tosin pari korjauskehotustakin - ajovalojen kork.säätö ei toimi ja valokuvio virheellinen, molemmat tuli otteeseen.

Espoon A-katsastus 36e helppoa ja halpaa suosittelen ::) r50 -02 149000

Link to comment
Share on other sites

noniin nyt sain minäkin omani katsastettua.. takimmaiset helat vaihdoin, laitoin rek.kilvenvalot.. toinen on nyt 5w kiilakantalampulla. ja laitoin taakse normi vanteet omilla renkailla. noi riitti tällä kertaa. tuli tosin pari korjauskehotustakin - ajovalojen kork.säätö ei toimi ja valokuvio virheellinen, molemmat tuli otteeseen.

Espoon A-katsastus 36e helppoa ja halpaa suosittelen ::) r50 -02 149000

 

 

Mulla olis valoja joutilaana, joko tarvike, tai sitten prefacelift xenonit, ja vois löytyy facelift malli xenonitkin ;)

Link to comment
Share on other sites

Viime viikolla käytin ton Saksasta uitetun 93tkm ajetun vm.2006 R53 JCW:n rekisteröintikatsastuksessa. Kallista touhua, mutta kyllä se inssi sitten syynäsikin autoa koko rahalla. Ei löytynyt muuta huomautettavaa kuin tyyppihyväksyntänumeron / vaatimustenmukaisuustodistuksen puuttuminen... eli uusi reissu konttorille tiedossa.

Link to comment
Share on other sites

Viime viikolla käytin ton Saksasta uitetun 93tkm ajetun vm.2006 R53 JCW:n rekisteröintikatsastuksessa. Kallista touhua, mutta kyllä se inssi sitten syynäsikin autoa koko rahalla. Ei löytynyt muuta huomautettavaa kuin tyyppihyväksyntänumeron / vaatimustenmukaisuustodistuksen puuttuminen... eli uusi reissu konttorille tiedossa.

 

Kallista on mutta tuoppa jenkkimalli, kun joudut vielä tuvilaput ostamaan, 600€ kpl

 

nimimerkillä kokemusta on... Ja kaikki muu jenkki vs euro paska siihen kylkiäisenä.. :o

Link to comment
Share on other sites

Viime viikolla käytin ton Saksasta uitetun 93tkm ajetun vm.2006 R53 JCW:n rekisteröintikatsastuksessa. Kallista touhua, mutta kyllä se inssi sitten syynäsikin autoa koko rahalla. Ei löytynyt muuta huomautettavaa kuin tyyppihyväksyntänumeron / vaatimustenmukaisuustodistuksen puuttuminen... eli uusi reissu konttorille tiedossa.

 

Kallista on mutta tuoppa jenkkimalli, kun joudut vielä tuvilaput ostamaan, 600€ kpl

 

nimimerkillä kokemusta on... Ja kaikki muu jenkki vs euro paska siihen kylkiäisenä.. :o

 

No juu... mun edellinen brittikärry oli tuotu jenkeistä muuttoautona, oli päässy aika vähällä säätämisellä. Vilkut etulokasuojiin ja se oli siinä. Kumma miten ns. laittomasta tulee laillinen riippuen siitä miten auton tuo maahan. Siihen olis saanu laittaa vaikka jälkiasennus-xenonit ilman pesureita ja korkeudensäätöä...

 

Ketjun aiheeseen liittyen tein eilen kaksi reissua konttorille. Ensin vein vaatimustenmukaisuustodistuksen, ja sitten kävin hakemassa pinon papereita jotka olin unohtanut konttorin pöydälle. :P

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...