tgamini Posted March 8, 2007 Report Posted March 8, 2007 Eli onko jollain tiedossa nettisivua tai muuten jos jaksaa kirjottaa että miten se venttiilien säätö järjestys meni 1 kokonaan auki niin joku pitisäätää ja sitä rataa. Sitten vois kysyä että onko mitään ihmeellistä katsastuksessa edessä kun tein miniin pellistä flippikeulan että ei tarvii sitä autoo sieltä kannella kotia sitten taskussa ku ei ois saanu tehä jotain siihen liittyvää yms. mini open katon kanssahan ei pitäis olla mitään ongelmaa kun se ei tarvii vahvikkeita eikä muuta runkoon jne.
tgamini Posted March 8, 2007 Author Report Posted March 8, 2007 ja vielä semmoinen juttu että kummastako reiästä se coopperin vanha jarrutehostin tulee levyilleli ja kummasta jarrupääsylinteriin. onko sivulta jarrupääsylinteriin ja päästä levyille.
minorv8 Posted March 8, 2007 Report Posted March 8, 2007 "ja vielä semmoinen juttu että kummastako reiästä se coopperin vanha jarrutehostin tulee levyilleli ja kummasta jarrupääsylinteriin. onko sivulta jarrupääsylinteriin ja päästä levyille." Kyllä
Finnman Posted March 10, 2007 Report Posted March 10, 2007 Kaikkein helpommalla ja nopeiten homma hoituu kun muistaa ns. Ysi säännön. Elikkä kun ykkösvena on täysin auki niin säätää kasin. eli venttilien yhteenlaskettu summa on yhdeksän. Esim kolmonen auki, säädä kuutonen jne.. Ei vaadi paljon edes laskupäätä ;)
tgamini Posted March 10, 2007 Author Report Posted March 10, 2007 kiitoksia tähänmennessä toi ysi sääntö on hyväjuttu en ole ennen kuullut moisesta vaikka mini on mulla jo 17 vuotta ollutkin eli aina sitä näiden minienkin kanssa vain uutta oppii pieni auto mutta suuret .... ;D jos vielä joku tietäs siitä flippikeulasta jotain niin ois kiva homma pitäs toi mini ruveta tässä kevään aikana pitkästä aikaa viemään katsastukseen.
minizz Posted March 10, 2007 Report Posted March 10, 2007 No helpoimmalla pääset kun soitat konttorille mihin olet sitä viemässä että mitä ne on mieltä siitä flippikeulasta. Entisessä omassa oli lasikuidusta väännetty flippi joka piti muutoskatsastaa ja silloinen inssi halusi nähdä keulavahvikkeet ja niiden saumat erikseen.En tiedä sittemmin onko käytäntö paljoa muuttunut.Onhan noita juttuja kuullut että ei oo katsottu kuin päällisin puolin ja lisätty papereihin ja myös niitä ettei mikään riitä. Paljon riippuu inssistä ja työn laadusta.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now