Jump to content

Kokoontuminen


micco

Recommended Posts

Jaha no jos sit itsekkin sinne mobiliaan lähits kun asustelee tässä pirkanmaalla niin matkakin sopiva :) ;) Tosin  kehtaako sinne tulla ns uudella minillä vai katotaanko pahasti :D :D
Onhan siellä uusia ollut vaikka kuinka paljon aiemmin. Paikallaolleiksi mineiksi lasketaan niin uudet kuin vanhat. Riippuu ihan henkilöstä, katsooko pahasti vanhaa/uutta/kumpaakin/kumpaakaan... ;)

 

Nimi. "kaikki kelpaa"

 

P.S. IMM2007 on seuraava hieman isompi kokoontuminen. Itse olen sinne ilmoittauttunut, mutta jätän leiriytymispaikan käyttämättä (ellen sitten käytä hetkellisesti parkkipaikkana) - jätän autoni majoituksen parkkiin ja liikun pääasiassa julkisilla/jalan.

Link to comment
Share on other sites

IMM2007 on seuraava hieman isompi kokoontuminen. Itse olen sinne ilmoittauttunut, mutta jätän leiriytymispaikan käyttämättä (ellen sitten käytä hetkellisesti parkkipaikkana) - jätän autoni majoituksen parkkiin ja liikun pääasiassa julkisilla/jalan.

 

Muistahan laulattaa canonia ahkeraan  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...
laittakaas jotain tuntomerkkejä, keitä sinne olis tulossa, niin pääsis jutulle...
Vihreä, luultavasti aika paskainen, kullatulla säleiköllä, sportpack -levikkeillä ja mahdollisesti talvirenkailla :-[ (nolous maximus) varustettu -98 Mini. Laiskuuden vuoksi voi näet olla, ettei Pirellit mene alle ennen kuin olen ajanut Autoslalomin 27.5. . Kyseisen pelin kuski saattaa yrittää piiloutua kameransa taakse, ettei kukaan löytäisi ;D , mutta savolaiselle syntyperälleen mitään mahtamatta voi olla, että vastuu siirtyy kuulijalle samalla hetkellä, kun puheenvuoro siirtyy peruuttamattomasti puhujalle...

 

Jaa, eipä sieltä alueelta minnekään karkuunkaan pääse, joten jos joku löytää, niin moikkaillaan...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Juu ... näkyyhän siellä mun lelu, meinaa nikko auto.  ;D

 

Omista otoksista ~50 kuvaa pitää huomenissa yrittää laittaa nettiin. Olihan minejä paikalla kiitettävästi > määrä en uskalla arvioida, mutta ei mun aikasimmilla käynneiilä (3) näin runsaasti ole ollut mobiliassa minejä.

Link to comment
Share on other sites

Nyt on kalleriassa vajaa 70 kuvaa eli piti hyvistä autoista/kuvista valikoida vain osa näytille.  :)

http://www.mini2-finn.com/gallery/MCFF-07-05

 

Rekkareiden suttausta en tehnyt, koska se aiheuttaa puolesta/vastaan kommentteja. Ja muutenkin valtaosa mineistä on jo muualla näytillä rekkareineen. Jos joku haluaa muutosta kuviin, niin yv:n pistää minulle. Poistan tai muutan kuvia ...

Link to comment
Share on other sites

Nyt on kalleriassa vajaa 70 kuvaa eli piti hyvistä autoista/kuvista valikoida vain osa näytille.  :)

http://www.mini2-finn.com/gallery/MCFF-07-05

 

Rekkareiden suttausta en tehnyt, koska se aiheuttaa puolesta/vastaan kommentteja. Ja muutenkin valtaosa mineistä on jo muualla näytillä rekkareineen. Jos joku haluaa muutosta kuviin, niin yv:n pistää minulle. Poistan tai muutan kuvia ...

 

Ei niitä rekkareita sieltä tarvi pois otella jos ne kuvat on otettu julkisella paikalla eikä noita meinaa myydä mihinkään..

 

hyviä kuvia..

Link to comment
Share on other sites

kieltämättä nuo sun kuvakulmat jättää paljon pois koko tapahtuman kuvasta, maalipinnat kunnossa!  ;D

 

Mäkin jäin vähän kaipaamaan jotain ihan perus kuvia..Pistä ens kerralla vaikka se 50mm keulille.

;) Tälläkertaa keskityin yksityiskohtiin ja harjoittelemaan 70-200:n pitempää päätä. Lisäsin juuri kuvia, joissa kokonaisiakin autoja rekkareineen. Kuvia on vielä jäljellä, mutta laatu ei oo kummoinen. Nytkin lisäämäni heikensivät tavoittelemaani "taiteellista vaikutelmaa". ;D

 

 

Heppu olikin ottanut meikäläisen ajovarusteista kuvaa (ne oli ylläni, kun saavuin parkkiin). Mulla oli mustaksi joskus 20 v. sitten maalattu Ohei -syöksykypärä, Climax -ajolasit, valkea Kuopion yliopiston tietojenkäsittelijöiden haalari (ajohaalarina) ja Puma Ouninpohja -kengät. Pitää ensi kerralla tulla aikaisemmin paikalle, niin vois olla edes teoriassa mahdollisuus saada joku ääni asusteäänestyksessä. Ruosteinen, rapainen ja pölyinen auto toki vähentää mahdollisuuksia pärjätä, vaikka onhan se tuolla sen verran harvinaista, että niillä poikeaa joukosta.

Link to comment
Share on other sites

Minejä kävi paikalla 63 kpl !! Uusi ennätys kyseisessä tapahtumassa. Historic kilpureita ainakin 12.

 

Väkeä pitkälti toistasataa.

 

Aito Rover Avomini valittiin kauneimmaksi ! Taitaa olla Suomen ainoa.

Link to comment
Share on other sites

Mini Club Flying Finns ry:n omat tapahtumat

 

31.3. Kevätkokous (Saukkolan EK, Loppi. Klo 12-14 ajoa, klo 14-15 ruokailu ja klo 15-> kokous)

5.5. Kesän avajaisajelu (Mobilia, Kangasala)

20.-22.7. Kesäkokous (Haapamäen höyryveturipuisto, Haapamäki)

?.-?.?. Syyskokous

 

30.9. Syysratapäivä (Ahveniston moottorirata)

 

Muut tapahtumat

 

25.-29.7. International Mini Meeting 2007 (Roskilde, Tanska)

5.8. Forssan Pic-Nick

5.8. Britit kohtaavat (Lepaan puutarhaoppilaitos, Hattula)

 

Mini 1000 Cup

 

12.-13.5. Botniaring, Jurva

9.-10.6. Tallinna

30.6.-1.7. Kemora, Veteli

28.-29.7. Seinäjoki

25.-26.8. Ahvenisto, Hämeenlinna

15.-16.9. Alastaro

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...
Voi itku ja mylväys ...  :(

Olin varannut kalenteriin ensi sunnuntain Britit kohtaavat tapahtumalle, mutta sehän oli jo 5.8.

 

Oliko ketään foorumilaisia paikalla + fotoja missään näytillä tapahtumasta ?

 

 

Ei hätää tapahtuma on siirretty ja on vasta ensi viikonloppuna  ::)

Link to comment
Share on other sites

"- Britit Kohtaavat 2007

Tämän vuoden Britit Kohtaavat -tapahtuma järjestetään tutussa paikassa, Lepaalla Puutarhaoppilaitoksella. Tapahtuma on 12.8. klo 10-15, ja järjestävänä kerhona on Vauxhall-Bedford Club. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua erikseen, eikä sinne ole pääsymaksua, joten tervetuloa Lepaalle!"

 

jostain rover forumilta kaivoin.... samaan aikaa historikkiä lahdessa :(

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...