Jump to content

Orkkis-radion irroitus


TomiT

Recommended Posts

Moron ja terppa, uusi minikuski ilmoittautuu  8)

 

Pitäisi saada tuo alkuperäinen radio pois, mitenhän mahtaa onnistua? Onko jollain tietoa millaisia liittimiä tuolta takaa löytyy? Pitäisi saada jonkinlaiset ulostulot subbarille, mielellään siis rca:t. Jos ei löydy tuosta tarvittavia liittimiä niin täytynee sitten korvata se raadio toisella, ja tuostapa kysyisinkin vielä että löytyykö jostain sovitepalaa että saisi normi din kokoiseksi tuon aukon?

 

Kiitoksia jo etukäteen ja kivat sivut on tehty  :)

Link to comment
Share on other sites

Onhan tuo mankka tullut vaihdettua, näitä ohjeita noudatten homma hoitui näppärästi ja tuosta firmasta tilasin tarvittavat adapteritkin.

 

Perusmankasta ei tule ulos subbarille linjalähtöä, joten kyllä taitaa mennä mankkasi vaihtoon.

 

Tämmönen on mulla 8)

 

mankka25sy.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moron!

 

...ja tervetuloa mukaan!

 

Ainakin tuo soittimen vaihto on helppoa kuin heinänteko (jos vaan viitsii keskittyä). Vanhan omorffin aikaan tästä oli suht kattava topicci, mutta kun... No. Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään! ;)

 

Noiden Kaitzun ohjeiden mukaan onnistuu kyllä varmasti. MINI2.comissa on myös hyvä kuvitettu englanninkielinen ohje soittimen vaihdosta. Löytyy ihan sen foorumin FAQ:sta. Ilmoittele, jos ei löydy, niin kaivan sulle sen linkin.

 

Antenniadapteri pitää sitten hommata erikseen, että saa radion kuulumaan aftremarket radiolla. Bemun 300-sarjalaisen adapteri kävi ainakin mun MINIin (Cooper ´02).

 

Mulla olls muuten ISO-adapteri Pioneerin soittimeen ylimääräisenä. Kyseessä siis semmonen pyöreillä liittimillä varustettu, joka käy muistaakseni vanhempiin Mineihin kuin 07/02.

 

...ja jos tulee jotain kysyttävää niin kysy!

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...