Jump to content

koneen malli?


club75

Recommended Posts

Onko kenelläkään tietoa mikä tämä moottori on 12H515AA (22G1832 laatikolla), google ei tiennyt varmuudella mutta jospa jollakin olis tietoa?

Link to comment
Share on other sites

eipä tällä muuta merkitystä ole mutta jos brittifoorumilaiset arvelee GT koneeksi niin olisi kiva saada vahvistusta/faktaa jostakin muusta, epäilen kuitenkin että perus 1275 kuitenkin olis kyseessä

 

jospa se pienen räjäytyksen jälkeen osoittaa sisuskaluiltaan jotakin suuntaa

Link to comment
Share on other sites

Maileri GT:n 1275:ssa oli ylimääräiset kannenpultit molemmissa päissä niinkuin S.n koneissakin.

Mahtoiko GT Clubmannin koneissa niitä enää olla? Voi olla ettei?

Link to comment
Share on other sites

1300 GT Mailerissa oli ylimääräiset kannenpultit päissä ja kannessakin oli lisäksi meistettynä ylimääräinen numerosarja jossain siinä termarikotelon nurkilla.

1275 GT Minin kone on ihan peruskone ilman hienouksia ja noita lisäkannenpultteja. Noiden vanhojen 1300 koneiden kampiakseleita kannattaa myös hieman katsella jos sattuisi niistäkin löytymään se EN40B merkintä...

Link to comment
Share on other sites

Joo tämä on 9 pulttinen kansi, ei tuhkaluukkuja. Pitää tuo kansi vielä syynätä olisko siinä mitään merkkejä, onhan se tosin voitu vaihtaa joskus että mene ja tiedä.

Link to comment
Share on other sites

Sen verran käväsin kurkkaamassa että se on A sarjalainen, vanhemmalla jakajan hahlolla (pienempi kolo), ei verto kytkin, huohotus kytkinkopasta ja jakopään kopasta, vaihtovirtalaturi, yksinäinen HS4, tankomallin loova uudemmilla sisemmillä vetareilla (ei kumiristikoita)...

Link to comment
Share on other sites

Suoraan samaa lukusarjaa ei löytynyt , mutta 12H 610 tai 635 on Innocentin tuplaketjuinen.

12H 719 tai 832 yhdellä ketjulla.GT:lle löytyi vain 12H379, 380,389,390,706.

 

Jotka oli jo edelläkin näköjään paperissa, jos olis viittinyt suurentaa.....

Link to comment
Share on other sites

Noh, joka tapauksessa mitään ihmeellistä maatamullistavaa siinä koneessa ei ole jollei ole tehty tehtaan jälkeen, joissain innocentin koneissa on hiukan vahvemmat veivit kun normeissa mut toikaan ei koske kaikkia innon koneita eikä niitä 1275 veivei kovin helpolla muutoinkaan rikki saa. A-sarjan koneissa ei hirveitä tehoerojakaan ole poislukien S ja mailer GT joissa molemmissa 11-pulttiset kannet ja hiukka enempi puristuksia. A+puolelta taitaa löytyy sit seuraava tehokkaampi malli MG Metrosta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...