Jump to content

Liimajälkien poisto


LeeHarvey

Recommended Posts

Älä mene pilaamaan ehjää ALKUPERÄISTÄ verhoilua millään maaleilla!! Muutaman liimakellastuman takia!

Eihän se enää haisekaan sitten alkuperäiselta ;D

Liimoja et pois saa.

Link to comment
Share on other sites

Minun mielestä se alkuperäisyys ei katoa vaikka sen vinyylimaalilla maalaakin, maalataanhan niitä peltejäkin ja ne on silti alkuperäiset. ;)

 

Itse tiedän kaksi autoa joissa on maalattu laikukasta vinyyliä (vesipisaroiden jäljet olivat pinttyneet ovipahveihin) ja jopa penkkien kuluneet käsituet jotka ovat aika alttiita kulutukselle. Ja toinen näistä autoista on voittanut jopa entisöintipalkinnon. Minun mielestä on parempi alkuperäinen tasavärinen vinyyli (vaikkakin se on vinyylimaalattu) kuin jättää ne rumat kellertavät kontaktiliimajäljet näkyville...

 

Esimerkiksi näin:

 

before-vinyl.pngafter-vinyl.png

Link to comment
Share on other sites

mä oon samoilla linjoilla idefixin kanssa.. vinyylimaalit on ehdottomia.

 

omasta maalasin kattoverhoilun vaikkei se edes ollut vinyyliä mut tuli helkkarin hieno. se värjää imeytymällä ei peittämällä.

esim. vhtltä on saanu hyvii maalei. taisivat olla jopa niin hyviä että olivat suomesta loppu kun viimeksi niitä kyselin.

Link to comment
Share on other sites

Riippuu tietysti tilanteesta kuinka paha on ja löytyykö juuri sitä alkuperäistä väriä.

Parempi muutama liimakellastuma ja muuten alkup.verhoilu, kuin kokonaan uuden näköinen ja eri värinen.

Tai siitä tietysti mitä itse pitää hyvänä ;)

 

Pellit on muuten aina maalattu, kattoverhoilut ei ;)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...