Tuli taas katsastettua auto, vasen etu ala pallo rikki, sen lisäksi korjauskehtous vuotavasta öljystä ja vasemman vetarin tiivisteestä. Pallo tuli korjattua, öljyvuoto tuntuu vaan pahenevan vaikka kaikki tiivisteet vaihdettu - vetarin suojakumin vaihto vähän myöhemmin. Leiman kunniaksi kuitenkin päivitystä edelliseen, eli geneerinen suljettu 12" subbarikotelo vahtui itsetehtyyn custom refleksiin 10" elementillä. Hiotusta vaneerista voinee päätellä että aika mittatilaustyötä, vahvarille paikka kotelon alapuolella, joten toinen puoli takakontista jäi vielä vapaaksi tavaroille. Edellinen subbari vei koko takakontin, kun vahvari joutui olemaan vieressä, joten tavallaan tämä hökötys isommasta koostaan huolimatta jättää enemmän tilaa. Pitää vielä liimata kansi kiinni, ja laittaa johdot nätimmin. Lopuksi päälystää kankaalla ja liimata putki. Mutta josko näillä saisi taas vuoden mukavia kilometrejä.
Pikku vikaa öljynvuodon lisäksi on, tuntuu edelleen tiputtelevan jäähdytysnestettä, veikkaus vanhassa viassa eli radilla joku vuoto, joka aktivoituu kun lämmöt nousee yli 90c ja paine radissa kasvaa. Nyt talvella syönyt jäähdytysnestettä hyvin harvoin, mutta aina silloin tällöin paisari mystisesti puolityhjä.