Jump to content

pulla

Members
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pulla last won the day on July 29

pulla had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Turku
  • Garage
    Mini Cooper S '05

Recent Profile Visitors

2,936 profile views

pulla's Achievements

  1. Muilta taitaa löytyä pohjapanssari / pohjasuojus? Pitänee varmaan kadonneen tilalle hankkia uusi. Batman...
  2. Kiitos ja kumarrus. Hyvin lähti ilmat pihalle ja nesteet kiertoon. Alimmainen ruuvikin säästyi koskettelulta.
  3. Oman vehkeen toinen muovisuojus on varmaan jäänyt joskus johonkin korjaamolle. Tuollaista ei tarvinnut Irrottaa, kohta 1:24:
  4. Hieman epäilyttää kun ylävesiletkun ilmausruuvin avaa, niin sieltä ei oikein nestettä tule. Varmaan pitää tarkistaa mikä on alimmaisen ilmausruuvin tilanne kun sen avaa. Sitä siis ei ole vielä avattu kertaakaan ja näyttää olevan minimäisessä paikassa.
  5. Linkin mukaista ilmaustapaa kokeiltu, ilman pientä lenkkiä. Moottoria käyttää hetken aikaa ja kierroksia nostelee 3-4000, lämmöt n. 60 ja lämpöä saa myös ohjaamoon. Mutta jäähdytysneste ei ala kiertämään, ilman korkkia ja kierroksia nostettaessa alkaa neste tulvimaan yli. Moottoriöljy on terveen väristä, eikä jäähdytysnestettä vuoda mistään. Pitääkö uskaltautua heittämään se pieni lenkki vai kannattaako tarkastaa vielä jotain?
  6. Pitää laittaa korvan taakse. Nyt oli taas kiirettä ilmassa...
  7. Orginaali JCW/GP nykyään tiskillä n. 120e? Monta kertaa vuodessa vaihdatte, keväällä ja syksyllä?
  8. Tahmaisena ITG filtteri tuli paketissa, että jonkinlainen "öljy" siinä pinnassa on.
  9. Uutta, vanhaa, kulumaa ja likaa:
  10. Eiköhän tuon voi pestä ja öljytä vaikka K&N ilmansuodattimen huoltopakkaus setillä? JCW/GP alkuperäinen paperinen voi suodattaa hieman paremmin? Mutta tähän hätään sellaista ei ole. K&N setin saisi huomiseksi. Jotkut kertovat taas öljyn sitten kantautuvan tuosta pinnalta joka paikkaan...
  11. Nesteet tietysti lähti myös pihalle katkeamisen yhteydessä, niin kokeillaan huomenna tuota: https://www.mcff.net/forum/topic/9124-r53-jäähdytysjärjestelmän-ilmaaminen/
  12. Näin varmaan on, siksi pyörä kävi tänään muutaman mekaanikon arvioinnissa ja uskallettiin laittaa takaisin. On noi lakut hienoja kyllä uusina.
  13. Orranjen setti tuli sitten loppujen loppujen lopuksi tilattua (Vähän alle 200e sis. alv+muut+rahti) ja oil pump front main seal gasket set, tuli jostain. Jos nykyinen kampuran hihnapyörä kestäisi ensi kevääseen (tai miltä näyttää?), voisi harkita esim. ATI Super Damper 0%, Kavs alternator pulley 5% tai 10% ja Kavs Lightweight 6 Rib Idler Pulley... + uusi sopiva remmi. Ja muuta nopea kuva uudesta ja vanhasta, muutamasta osasta.
  14. Juu, pitää ajan kanssa perehtyä. Laitettiin nyt ilman mitään stopperia. Olisi mukava saada auto ajoon ja käydä luetuttamassa ne vikakooditkin. Viime kesänä meni suutin ja auto seisoi n. 5 viikkoa helmi-elokuussa korjaamon pihalla odottamassa osaa. Olisi tuollakin mukava välillä ajella.
  15. Kampuran hihnapyörällä rullaa vielä ensi kesään? Kilometrejä autossa on n. 107 000 km.
×
×
  • Create New...