Jump to content

Cornelius

Jäsenet
  • Viestit

    14
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    5

Reputation Activity

  1. Like
    Cornelius got a reaction from Igor in R57 S+   
    Tällainen siitä nyt tuli. Taakse pitää hankkia vielä snadisti kapeampaa kumia, niin vähän perä tippuu tuosta.
     

     
     
    Kuva: Instagram @nnnnigo
  2. Like
    Cornelius got a reaction from holkki in R57 S+   
    Tällainen siitä nyt tuli. Taakse pitää hankkia vielä snadisti kapeampaa kumia, niin vähän perä tippuu tuosta.
     

     
     
    Kuva: Instagram @nnnnigo
  3. Like
    Cornelius got a reaction from AAB-1 in R57 S+   
    Tällainen siitä nyt tuli. Taakse pitää hankkia vielä snadisti kapeampaa kumia, niin vähän perä tippuu tuosta.
     

     
     
    Kuva: Instagram @nnnnigo
  4. Like
    Cornelius got a reaction from TuplaPete in R57 S+   
    Aika hiljaista on ollut päivittelyn kanssa. Jotain on puuhattu, ja katsotaan mitä tästä tulee..
     






  5. Like
    Cornelius got a reaction from Igor in R57 S+   
    Aika hiljaista on ollut päivittelyn kanssa. Jotain on puuhattu, ja katsotaan mitä tästä tulee..
     






  6. Like
    Cornelius got a reaction from holkki in R57 S+   
    Aika hiljaista on ollut päivittelyn kanssa. Jotain on puuhattu, ja katsotaan mitä tästä tulee..
     






  7. Like
    Cornelius got a reaction from skithund in R57 S+   
    Laitetaans tämäkin tänne, niin voi vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin rakentelusta.
     
    Auto siis R57 2009-vuosimallia ja itse kävin Saksasta vuosi sitten noutamassa. Oli täysin vakiokunnossa, n. 85tkm, ja edellisen naisomistajan toimesta kytkin poltettu loppuun. Varusteita oli ihan jees hyvin, eli mm. navi, astetta paremmat hifit ja ilmeisesti vähän poikkeavat nahatkin. Tärkein ruksinta on alkuperäisellä tilaajalla varmaan ollut tuo openometer, jolla kellotetaan tarkasti päivittäistä aurinkoannosta.
     
    Olen vähän muokannut ja teetättänyt mieleeseeni suuntaan.
     
    Tehty:
    - FK säädettävät coilit
    - RH ZW3 -koottavat 8,5+9x17, 205/40/17 -kumit
    - JCW -kytkin
    - Proturbon muokkaama ahdin 45mm siivellä
    - JCW -ilmamassamittari (vakio ei riitä)
    - Milltek decat downpipe
    - Remus takaosa ja vaimennin
    - Motorbit -ohjelma - imulämmöt korkealla 240hv ja 370Nm
     
    Tulossa
    -Suurempi välijäähy (kiinanmalli forgesta) - jos tällä sitten about 250hv irtoaisi
    - Apex'i ilmanotto
    - Catch can
    - Logolätäkkövalot oviin
    - Alemmas (nyt etulipasta n. 1cm maahan, mutta sen poistamalla taas pari senttiä varaa mennä)
     
    Aika hyvin istuu käteen jo näinkin. Alusta on kova, mutta toisaalta on tosi tarkka ajettava. Vakioröörilläkinhän tämä vähän putputtaa moottorijarrulla, mutta tällä putkistolla se on jo täyttää rätinää ja pauketta.
     
    Kommentit ja kehitysehdotukset tervetulleita.
     

     
  8. Like
    Cornelius got a reaction from AAB-1 in R57 S+   
    Laitetaans tämäkin tänne, niin voi vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin rakentelusta.
     
    Auto siis R57 2009-vuosimallia ja itse kävin Saksasta vuosi sitten noutamassa. Oli täysin vakiokunnossa, n. 85tkm, ja edellisen naisomistajan toimesta kytkin poltettu loppuun. Varusteita oli ihan jees hyvin, eli mm. navi, astetta paremmat hifit ja ilmeisesti vähän poikkeavat nahatkin. Tärkein ruksinta on alkuperäisellä tilaajalla varmaan ollut tuo openometer, jolla kellotetaan tarkasti päivittäistä aurinkoannosta.
     
    Olen vähän muokannut ja teetättänyt mieleeseeni suuntaan.
     
    Tehty:
    - FK säädettävät coilit
    - RH ZW3 -koottavat 8,5+9x17, 205/40/17 -kumit
    - JCW -kytkin
    - Proturbon muokkaama ahdin 45mm siivellä
    - JCW -ilmamassamittari (vakio ei riitä)
    - Milltek decat downpipe
    - Remus takaosa ja vaimennin
    - Motorbit -ohjelma - imulämmöt korkealla 240hv ja 370Nm
     
    Tulossa
    -Suurempi välijäähy (kiinanmalli forgesta) - jos tällä sitten about 250hv irtoaisi
    - Apex'i ilmanotto
    - Catch can
    - Logolätäkkövalot oviin
    - Alemmas (nyt etulipasta n. 1cm maahan, mutta sen poistamalla taas pari senttiä varaa mennä)
     
    Aika hyvin istuu käteen jo näinkin. Alusta on kova, mutta toisaalta on tosi tarkka ajettava. Vakioröörilläkinhän tämä vähän putputtaa moottorijarrulla, mutta tällä putkistolla se on jo täyttää rätinää ja pauketta.
     
    Kommentit ja kehitysehdotukset tervetulleita.
     

     
  9. Like
    Cornelius got a reaction from Igor in R57 S+   
    Laitetaans tämäkin tänne, niin voi vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin rakentelusta.
     
    Auto siis R57 2009-vuosimallia ja itse kävin Saksasta vuosi sitten noutamassa. Oli täysin vakiokunnossa, n. 85tkm, ja edellisen naisomistajan toimesta kytkin poltettu loppuun. Varusteita oli ihan jees hyvin, eli mm. navi, astetta paremmat hifit ja ilmeisesti vähän poikkeavat nahatkin. Tärkein ruksinta on alkuperäisellä tilaajalla varmaan ollut tuo openometer, jolla kellotetaan tarkasti päivittäistä aurinkoannosta.
     
    Olen vähän muokannut ja teetättänyt mieleeseeni suuntaan.
     
    Tehty:
    - FK säädettävät coilit
    - RH ZW3 -koottavat 8,5+9x17, 205/40/17 -kumit
    - JCW -kytkin
    - Proturbon muokkaama ahdin 45mm siivellä
    - JCW -ilmamassamittari (vakio ei riitä)
    - Milltek decat downpipe
    - Remus takaosa ja vaimennin
    - Motorbit -ohjelma - imulämmöt korkealla 240hv ja 370Nm
     
    Tulossa
    -Suurempi välijäähy (kiinanmalli forgesta) - jos tällä sitten about 250hv irtoaisi
    - Apex'i ilmanotto
    - Catch can
    - Logolätäkkövalot oviin
    - Alemmas (nyt etulipasta n. 1cm maahan, mutta sen poistamalla taas pari senttiä varaa mennä)
     
    Aika hyvin istuu käteen jo näinkin. Alusta on kova, mutta toisaalta on tosi tarkka ajettava. Vakioröörilläkinhän tämä vähän putputtaa moottorijarrulla, mutta tällä putkistolla se on jo täyttää rätinää ja pauketta.
     
    Kommentit ja kehitysehdotukset tervetulleita.
     

     
×
×
  • Luo uusi...