Jump to content

Levitetyt vanteet


sir samurai

Recommended Posts

Tuli tuossa oman Minin mukana kaks vähän leveämpää kymppituumasta vannetta mukana, ilman kumeja. Nyt ne tuli taas vastaan laatikoita tonkiessa, onko nämä jotkut itse levitetyt vai onko tämmösiä ihan tehty myyntiin asti. Mittasinki leveyden, mutta enpä nyt tähän hättään muista, olisko 13cm hatara muistikuva
image.thumb.jpeg.d7692c701c69efaefc7db6fee5334c5a.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Joo, oon samaa mieltä, sauma näkyy. Mitenhän leveät renkaat noihin menis, 10' saatavuus? Jotkin sliksit kisa renkaat?

Link to comment
Share on other sites

Levitetty varmaan leikkaamalla toinen vanne niin läheltä ulkoreunaa kun mahdollista ja toinen mahdollisimman sisältä. Sitten vaan hitsattu. Katulaillisethan ne ei ole

mutta onhan noita  "levipellejä" paljonkin. Katsastaja kysyi  kerran reijättömistä 5x10 vanteista onko ne tehdastekoiset. Kyllä olivat,kokokin stanssattu.

Jos nuo olis vaan 13cm ,luulen että enemmän, niin kyllähän 165/70 menisi. Minulla oli samannäköiset ja ne olivat lähes 7". Onhan olemassa 195/55-10C mutta se on pakettiauton,yleisimmin telikärrien rengas. Mitenhän ajettavuus olisi kevyessä Minissä. terv jp

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...