jartsa Posted November 10, 2021 Report Posted November 10, 2021 autoon vaihdettiin uusi moottori pitääkö automaattilaatikko ohjelmoida uuteen moottoriin? auto nykii kun ajaa hiljaa max 60km tunnissa tulpat vaihdettu myös puolat eikä vikakoodi ilmoita viasta
Maspala Posted October 28, 2023 Report Posted October 28, 2023 Mulle tulee noin parin viikon välein moottorin vikakoodi missä tehot alennettu. Sammuttamalla auton ja hetken odottamalla lähtee pois. Onko yleistä vai jotain vakavaa?
Maspala Posted October 28, 2023 Report Posted October 28, 2023 3 tuntia sitten, Maspala kirjoitti: Mulle tulee noin parin viikon välein moottorin vikakoodi missä tehot alennettu. Sammuttamalla auton ja hetken odottamalla lähtee pois. Onko yleistä vai jotain vakavaa? Entä onko ilmansuodattimia hyviä mitä ehdottaa?
Esko Posted November 4, 2023 Report Posted November 4, 2023 10.11.2021 klo 21.03, jartsa kirjoitti: autoon vaihdettiin uusi moottori pitääkö automaattilaatikko ohjelmoida uuteen moottoriin? auto nykii kun ajaa hiljaa max 60km tunnissa tulpat vaihdettu myös puolat eikä vikakoodi ilmoita viasta Laatikon adaptioarvot voi todennäköisesti uusia eli laatikko alkaa oppimaan uudestaan käyttäjän ajotapoja. Muuta ei tarvi, jos moottori pysyy samanlaisena. Jos ongelmat jatkuu, on jotain uudessa moottorissa pielessä olettaen ettei vaihdelaatikko olisi vikaantunut vaihdon aikana. 28.10.2023 klo 18.52, Maspala kirjoitti: Mulle tulee noin parin viikon välein moottorin vikakoodi missä tehot alennettu. Sammuttamalla auton ja hetken odottamalla lähtee pois. Onko yleistä vai jotain vakavaa? Ei todellakaan ole yleistä. Yleensä merkittävä vika, jos moottorinohjaus kokee tarpeelliseksi tiputtaa tehot pois. Vikakoodit lukuun ja ihmettelemään. Mistään likaisista ilmansuodattimista tuo ei johdu. karvalakki 1
Maspala Posted January 6, 2024 Report Posted January 6, 2024 Vinkkejä perushuoltoon. Eli, onko väliä mikä ilmansuodatin / tulpat, kun ei ihan halvimpia ota? Onko siis joku mikä on ns. best.?
Recommended Posts