Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kertokaa omia kokemuksia/ mielipiteitä öljynjäähdyttimen hyödyistä normikäytössä olevassa Minissä. Oma kokemus turbo koneessa olevasta oli, että kävi vähän liiankin viileenä. Tosin syylärikin keulassa, keräsi vettä huohottimen öljyn erotin pönttöön. Ratakäytössä ihan ehkä ok. Mutta mites normi käyttö?

Nyt on juuri yks Mini rempan alla, johon on väkisin survottu kyseinen osa, ei oo järkevästi tilaa. Haittaa normi huoltoakin ja ei ajeta yli 3 tonnia kesässä. Pitäs saada ylipuhuttua luopua moisesta turhasta osasta. Omistajakin jo ikämies, yli 70v.

Ainoa hyöty ehkä isompi öljytilavuus, mutta kun syylärikin uusi ja termari toimii. Eikä mitään lämpö ongelmia ollu, omasta mielestä ihan turha vakio Minissä.

Kommentoikaa, kiitos.

Posted

Omassa turbossa oli öljynlämpömittari ja öljyn lämmöt oli reippaassa rappauksessa max. 110 astetta, normaalisti alle 100 astetta. Ihan käypäset lukemat nykyöljyille.

Katuautoon jäähdytin mun mielestä turha, eri asia sitten haluaako omistaja siitä luopua. 😁

Posted

Moi,

Seon ihan siinä rajoilla tarvitseeko sitä edes minitonni kisapelissä. Meillä 90hp padat ja otetaan täysteho koko ajan

Se on siviilipelissä enempi CV asia.

/kimi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...