Jump to content

Merkkien merkki - autoindex 2006


Oona

Recommended Posts

Tästä linkistä pääsee osallistumaan Pohjoismaiden suurimpaan autotutkimukseen:

 

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=126031

 

Se on autoa ja sen käyttöön liittyviä palveluita kartoittava vuosittain toistuva tutkimus, jonka tuloksista annetaan palautetta myös automerkkien maahantuojille. He välittävät tiedot autosta autotehtaille ja palveluista omille jälleenmyyjilleen. Tutkimustietoja käytetään jokaisessa niin huoltoa kuin myyntiäkin koskevien palvelujen kehittämiseen. Monissa organisaatioissa palaute ruoditaan hyvin tarkoin erilaisissa koulutustapahtumissa.

 

Kannattaa siis osallistua!

Link to comment
Share on other sites

Vastasin tohon ja otti oikeastaan aika pitkään aikaa. joku 15-20 min.

 

Aika mielenkiintoisia kysymyksiä tyyliin: Kallis auto antaa arvovaltaa liikenteessä... hmmm...

 

No, tulipa vastattua. Katotaan jos vaikka voittais jotain.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Ja mitäs muuten vastasit kysymykseen, jossa piti kertoa minkä auton valitset seuraavaksi, jos nykyistä ei lasketa?  ;D
Kysymyksiin vastailin tyyliin:

"Minkä merkkisen auton ostaisit, jos pitäisi ostaa tänään?" V: Voorti.

 

"Onko seuraava autosi samaa merkki kuin nykyinen?" V: Maksimi todennäköisyydellä...

 

"Kallis auto antaa arvovaltaa..." V: No points...

 

"Autoilu on mulle varsinainen nautinto" V:  :P

 

Kiitos linkkivinkistä, piristi päivää kummasti!

Link to comment
Share on other sites

Ford  ;)
Jos tämä ois voorti-palsta, niin ehkä olisit arvannut oikein... ;) Toki oon tänä(kin) talvena ajanut Granadalla enemmän kuin Minillä, mutta toisaalta, jos katsotaan kummalla autolla olen ajanut vuoden aikana enemmän, niin Mini on ykkösauto. Ja Minillä meni Tahkovuoren lähellä kylmiltäänkin pientä mutkatietä tasaista ~90-100km/h vauhtia, kun Granadalla piti välillä hiljentää alle 60:een ja silti meni sladissa... Säästelen Miniä, jotta kestäis kauemmin. Mutta kyllä tekee joka päivä mieli lähteä hakemaan auto ajoon.
Link to comment
Share on other sites

Jaahans... tämä poeka löyti seuraavan autonsa. Hyvän mainoksen voimaa ei kannata koskaan väheksyä... ja videolla oleva auto voittaa ketteryydessä ja käsiteltävyydessä näköjään MINInkin helposti. Ja onhan Isuzu hyvän näköinenkin.

 

Mulle yksi samanlainen ja heti! Voitaisiin ottaa mallia tuosta kuvioajelusta kun Mini-katras lähtee Tampereen-reissuun.

 

En ole aikoihin nauranut yhtään auto-klippiä näin kovasti, kiitos illan piristyksestä!  ;D

Link to comment
Share on other sites

 

Mulle yksi samanlainen ja heti! Voitaisiin ottaa mallia tuosta kuvioajelusta kun Mini-katras lähtee Tampereen-reissuun.

 

En ole aikoihin nauranut yhtään auto-klippiä näin kovasti, kiitos illan piristyksestä!  ;D

Eipä maksa mitään ;), mutta jospa vedetään tuota kuvioajelua ihan vaikka siellä radalla mikroautolla :-/ ;D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...