Jump to content

O: R53 viriosia (hihnapyörä, hihnapyörän irroitustyökalu, välijäähdytin, CAI, jarrut, lukko ja muuta)


minapamina

Recommended Posts

Ostetaan:

  • isompi välijäähdytin (Airtec, GRS, GP jne.)
  • Cold air intake (Vissiin JCW ja Orranje Stealth ainoat järkevät)
  • Isommat jarrut, esim. r53 JCW, r56, r56 JCW(levyt, palat, satulat, koko roska)
  • Lukko, joko OEM tai 3rd party

 

Plussaa jos tavarat pk-seudulla.

 

E: poistettu ostetut rojut

E2: muokattu ostoslistaa

 

Link to comment
Share on other sites

  • minapamina changed the title to O: R53 viriosia (hihnapyörä, hihnapyörän irroitustyökalu, välijäähdytin, CAI, jarrut, lukko ja muuta)
  • 3 kuukautta myöhemmin...
4 hours ago, Micke said:

Orranjen vastaavan pystyy tekemään myös itse. Nykyään löytyy 3D malleja osista jotka pitää vain tulostaa ja muokata vakio kansia. Minulla pitäisi olla jossain ylimääräinen jos haluaa sen tehdä itse.

Hmm,onko jossain linkkiä tms? Teoriassa kaverilla saattaisi olla vehkeet, jos vaan oikeasti tietää mitä pitäisi tehdä. Vähän se Orranjenkin vaikutti hazardilta, pitää porata reikiä jonnekkin palolevyyn vai mikä onkaan.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, minapamina said:

Hmm,onko jossain linkkiä tms? Teoriassa kaverilla saattaisi olla vehkeet, jos vaan oikeasti tietää mitä pitäisi tehdä. Vähän se Orranjenkin vaikutti hazardilta, pitää porata reikiä jonnekkin palolevyyn vai mikä onkaan.

Se reikä pitää joka tapauksessa tehdä. Siis siihen ilmaboksin takana olevaan muovikaukaloon. Se on melko pehmeää materiaalia. Jos jokin cold air intake ei sitä reikää tarvi, niin silloin se ei saa yhtään sen enempää raitista ilmaa kuin vakiokaan.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...