Jump to content

Karttapäivityksien lataaminen Mini Connected -sivustolta?


klintti

Recommended Posts

Morjes,

itselläni olisi vielä tämän kuun loppuun mahdollisuus ladata karttapäivitykset ilmaiseksi Mini Connected -sivulta, mutta ohjeiden mukaista Download Manager ohjelmiston (mac/win) lautausmahdollisuutta ei löydy, eikä myöskään paikkaa jonne auton VIN-numeron voisi syöttää jotta näkisi mikä on tuorein saatavilla oleva kartta.

Onko joku onnistunut vastaavanlaisessa päivityksessä vai pitääkö sittenkin marssia valtuutettuun huoltoon, jotta tämän saisi tehtyä🤔

Itselläni on alla Ruotsin tuonti Countryman SE All4 (F60) joka on tehty 2/2018 ja vasta 3/2018 valmistuneista malleista lähtien tuetaan nykyista Mini mobiiliappia ja tämä voi myös olla syynä miksi Mini Connected -sivusto ei anna mitään järkevää mahdollisuutta vaikka olen itseni ja autoni sinne rekisteröinyt.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on 2019 Ruotsin tuonti ja oon pari kertaa ladannut sieltä uusimman kartan ilman ongelmia. Joskus viime vuonna sieltä Connect:stä vaan latasin koneeseen sen donwload managerin ja download manager kysyy sitten sen VIN-numeron. Tää ei tietty auttanut sua, koska mulla se näkyi siellä ongelmitta.

Uusin kartta versio on 1-2021 mikä siellä on saatavana.

Link to comment
Share on other sites

Jep, tämä näyttää kulminoituvan tuohon 3/2018 lukemaan, eli jos auto on valmistunut tuota myöhemmin on siinä uudempi Head Unit jota Mini Connected applikaatiot tukevat ja tätä vanhempiin homma toimii tuurilla jos ollenkaan. Pitää tutustua siihen mitä netin ihmeelliset syöverit tarjoavat avuksi tuohon mikäli huolto ei syystä tai toisesta kykene järkevästi auttamaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...