Jump to content

Mini 1000 -77 jarrupäivitys


Minimaalinen

Recommended Posts

Minkälaiset takajarrujen sylinterit pitää laittaa jos päivittää etujarrut 7.5" levyihin ettei mene jarrujen tasapaino ihan pieleen?

 

Autossahan on 2 piirijarrut, jossa piirit on ristissä. Siihen ei saa takajarrujen paineenalenninta muuttamatta piirijakoa. Siksi epäilyttää että alkaa takapyörät menemään lukkoon.

 

-Timo

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tota ainakin Minisparesin taulukko tarjoaa.

http://www.minispares.com/catalogues/classic/Classic~Mechanical~Parts~Manual/Brake~System/Brake~Hydraulics~Identification~Chart.aspx?1~9~105

Mun pitää joka tapauksessa ostaa uudet sylinterit taakse. Olisko gwc1131 sitten paras vaihtoehto?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osta samanlaiset kuin siulla nyt on, ne toimii. Kahteen -78 ja-82 vm.oon vaihtanu levyt eteen,molemmissa on takasylkät jätetty alkuperäisiksi ja ei ongelmia. Vanhemmissa yksipiirisissä oon vaihtanu taakse Cooperin sylkät.

Link to comment
Share on other sites

Eikös näissä uudemmissa 2 piiri jarruissa ole se takapään painesäätö siinä rintapellissä olevassa jakotukissa?

Link to comment
Share on other sites

Tarkotinkin, että siinä on automaattinen paineen säätö takajarrujen teholle. Sama periaate, kuin yksipiiri jarruissa. Jossa on se paineensäätäjä erillään takakelkassa.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...