Jump to content

Sytytys miniin


pensseli69

Recommended Posts

Olen tässä miettinyt sytytyksen vaihtoa miniin. Olisko ideoita kärjettömälle sytkälle vai onko se edes tarpeellinen, koneena metron a+ pikku piristyksin. n. 80hv. tällä hetkellä alipaine ei toimi omassa sytkässä, mutta onko sen toiminnalla suurempaa merkitystä? muutenkin tuo vakio sytkä tuntuu jotenkin pelittävän epätasaisesti.

Jos jollain on täydellinen kärjetön sytkä ylimääräisena nii kiinnostusta on.

Link to comment
Share on other sites

No vaikkapa tuolta ->

 

http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=33334

 

Taitaapi ihan samat palikat saada Minitronistakin jos en väärin muista. Mulla on vastaava - muistaakseni Aldon - toiminut moitteetta jo usean vuoden ajan.

 

edit: hävisikö tuosta välistä yksi viesti vai kuvittelenko vain?  :-?

Link to comment
Share on other sites

Joo kyllä välissä oli viesti mutta kone jumitti ja hävitti sen :o

En ole sytytykseen hirveästi perehtynyt, eli riittääkö tuo "IGNITION IGNITOR PACK 59D BLUE POINTS PACK " kärjettömän sytkän rakennukseen, eli muuta ei tarvitse? joskus vain nähnyt joitain joissa puola on vaihdettu johonkin mölttiin ja liitty kärjettömään sytkään,tosin ei ollut minissä.

-toivottavasti oli tarpeeksi epäselvä-

Link to comment
Share on other sites

Katso tätä:

 

http://www.123ignition.nl

 

Tuollainen tai Ignitor + Aldon ni pitäis pelittää .

Pelkkä kärjettömän systeemin vaihto jakajan sisään ei auta jos jakaja muutenkin kulunut.

Onks kukaan kokeillut tollasta 123 jakajaa, vaikuttais jotenki aika hyvältä.

Link to comment
Share on other sites

Mun mielesestä noi molemmat vaikuttaa vähän huonoilta, ei voi käyttää isoja sytkävirtoja. Elikkä tilaatte sitten minkä tahansa noista, muistakaa että ei saa laittaa mitään muuta kuin kärjelliselle suunnitellun puolan!

 

Tuo pitää paikkaansa lähes aina kun puhutaan kärjettömistä sytytyksistä missä ei ole ulkoista ohjainlaitetta.

Link to comment
Share on other sites

Tosiaan itse en tiedä sytkistä mitään ja siksi kysyinkin. Mistä noita a+ omia kärjettömiä sytkiä saa, minitronilla ei ainakaan näyttänyt olevan,tai ei sillä nimellä ainakaan :)

Englannista en nyt hetkeen ainakaan tilaa, ensimmäinen tilaus ja osa osista tuli puolentoista kuukauden kuluttua ja loput osat ei ole vielä edes tullut, vasta reilu 2kk mennyt >:(

Link to comment
Share on other sites

Minisportista tilasin. Ihmetyttää kun suomessa Minitronissa tavarat on aina ollut hyllyssä ja kotona parin päivän sisällä, kuitenkin nekin osat englannista tulee heille. Asiallisia ovat puhelimessa olleet mutta se nyt ei lohduta oikein kun lomalla oli tarkoitus miniä laittaa :'(

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...