Turbo 69 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2019 Sitten kun joudut sen jakopään kopan irti ottamaan,koputtele pallopää vasaralla niitä pultin reikiä ulospäin.Ovat yleensä ne pultit aina vedetty liian tiukalle,uuden tiivisteen vaihto ei pelkästään auta.Vuotaa heti uudestaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
sir samurai Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2019 Hihnapyörä jäätävän lujassa. Lukitus prikka avattu, vaihde päällä ja jarru pohjassa, momenttiavaimella 220nm ja ei edes sillä voimalla irronnu. Täytynee irottaa startti ja lukita vauhtipyörä ja kokeilla uudelleen josko vasaralla avaimeen iskemällä aukeais. (en iske momenttiavainta vasaralla ) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Normaali väännin ja riittävän pitkä putken pätkä lisävarreksi. Sillä aukeaa. Itsellä jemmassa 1,5 m vesijohtoputken pätkä itsepintaisille muttereille. Momenttiavainta tuskin on näihin avauksiin tarkoitettu. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
sir samurai Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Juu ei ole tarkoitettu, mutta pakko oli testata että onhan ruista ranteessa tarpeeksi Pitääpä katella jos löytäs sopivaa putkea, veikkaan kyllä kauppareissua. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
sir samurai Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2019 Lokasauojan kautta pääsi pulttipyssyllä napauttaan niin lähti irti. Oli liimattu kiinni kuten lukitusprikkakin hihnapyörään. Pikkusen joutui syylärin kannaketta moottorin tuesta remelillä muotoileen että mahtui. Sama homma oli ettei hihnapyörä olisi mahtunut välistä, olis joutunut koko hihnapyörän verran nostamaan moottoria että se sieltä olis tullu pois. Tuplakejut siellä näkyi olevan. Paketti kasassa ja ei vuoda enää öljyä. Remelöinti metallipöly kerätty magneetilla talteen ja huolellisesti puhistettu ettei kulkeudu hihnan uraan. Kytkimin ilmaus, maski ja tuulihaka paikalleen ja pesu, sitten voisi konttorilla käydä, ehkä torstaina joutaa Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2019 Otit siis jakopään auki ilman,että irrotit moottorinkannakkeen? Ite oon aina suosiolla irrottanu syylärin ja kiinnikkeen,jää enemmän tilaa touhuta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
sir samurai Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2019 Juu, en irrottanu kannakkeita. Syyläri ja sen kiinnike irti moottorin kannakkeesta. Tutkailin kyllä sitä moottorin kannakkeesta irroitusta, mutta sitä ruisku systeemiä sen johtoja muistelin niin tulin siihen tulokseen etten ala moottori jumppaan. Aika tiukilla ne johdot sielä oli ettei hirveästi korissa olevissa ole varaa. Enkä omalla järjellä nähny että tuo tuki siitä miksikään menee jos vähän sipasee pois. Esim hihnaa ei olis saanu hihnapyörän ja moottorin tuen välistä pois, sen verran tiukka sovitus tuo oli. No tuleepa jatkossaki helposti pois jos tarvii Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
sir samurai Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Konttorilta lappu haettu huomautuksitta. ps. pisara öljyä oli maassa Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään