Jump to content

Jakoketjuko se siellä sirraa???


miihcars

Recommended Posts

Siltä suunnalta tasaista raksutusta/sirrausta kuuluu,tietyillä ringeillä reilussa 2000rpm ehkä eniten.

Tyhjäkäynnillä oikein alhaisilla ringeillä ei ollenkaan.

 

Jakoketjua epäilen,ajattelin vaan kysellä että voisko olla joku muu....

kone on yksirivisellä ketjulla.

 

Yritetän vielä tarkentaa ääntä....:) kuulostaa vähän kuin joku pelti tms resonois ,niinkuin jäähdyttäjän suojapellit olisi ollut löysällä(jota ensin luulin)sellainen jatkuva sirinä......

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa tuo 2 riviseks vaihto ja on helppo. Muistaakseni itelleni kun tein niin otin smirkelillä vaan pultinpäistä pois ja mahtui silti olemaan siellä hyvin. Mut niinku minorv8 kirjotti ni ei kyllä mee aikaa juur tuohonkaan toimenpiteeseen kauaa. Itellä ei sillon ollu noita ruuveja eikä kehannu lähtee niitä kaukaa kaupungista ostamaan joten tein ton toimenpiteen.

Link to comment
Share on other sites

Itse olen itselle uskotellut näin :D: Jos siviili moottori ja siellä on yks rivinen asennan sinne silloin yksi rivisen jos siviili ja 2 rivinen, asennan 2 rivisen.

Tiukemmalla nokka-akselilla asennan 2 rivisen tai hihna jakopään ja nekin sitten säädettävinä. 8-) 1 rivistä on siirtokiilalla käytetty kilpurissakin tiheämmällä vaihtovälillä (1vuosi).

Ne kaks ruuvia oikeaoppisesti juuri senkattuina (minorv8) mutta menee todellakin kantoja laskemallakin(tgamini).

Jakopään vaihto paikoillaan jäähdyttäjän pois otolla onnistuu mutta en kyllä kovin helpolla viitsi itse tehdä ottamatta moottoria irti :o

Link to comment
Share on other sites

no niin,vaihdettu on.ja 1 rivinen,varmaan riittä tuolle virityskapasiteetille. :) Jos kesän jälkeen ääntä niin sitte voin laittaa 2 rivisen ;D onhan ne niin halpoja  ;D

 

Niin ja hullu se on joka konetta irti repii jakopään vaihdos. ;D

 

Kuudelta illalla aloitin.maski irti laturi ja syylari pois,nii ja ropelli.jakopää vaihtoon ja puoli ysiltä auto kävi ja kaikki oli kasattuna.Välis kerkes juara viälä äiteen keittämät kaffit. :)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...