Jump to content

Vertailumoottori? Paperilla?


Taisto

Recommended Posts

Itsellä oli viime syksynä ässän luokitustodistus ja leylandin korjaamokirja mukana muutoskatsastuksessa.Luokkarista todettiin tehot ja korjaamokirjasta muut oleelliset eroavaisuudet,jarrut ym..Minkälainen tekniikka on kyseessä?

Link to comment
Share on other sites

Hauskaksi homman tekee vielä ettei jarrutehostimelle oikein löydy tilaa. Korjausmanuaalista katsoin että 1275 GT olisi hyvä verrokki jarrujen puolesta: 8.4" levyt ja ei tehostinta 75-->.  Paljonkohan tämän GT viralliset tehot on?

Onko jotain muuta tehokasta mallia ilman tehostinta?

 

 

Kerron tekniikasta mielelläni lisää sitten, kun muste kuivuu rekisteriotteessa...

Link to comment
Share on other sites

Toi etulokarin sisään oli hyvä idea! Pistetään harkintaan.

 

Edit lisäys:  Itse asiassa hoksasin just miten yksinkertainen toi vanhatehostin malli on! Luulin että myös siinä on tehostettu etu sekä takapää ja kaikkien jarrulinjojen muuttamien ei houkutellut... Pistin jo osto ilmoituksen, mutta kerrotaan nyt tässäkin, että tuollaista "old school" tehostinta saa tarjota 040-5104889.

Link to comment
Share on other sites

1275 gt:tä oli sekä tehostimella että ilman.Riippuen vanteiden/jarrujen koosta en vaan muista miten päin.Yks vaihtoehto on vanhan 998 cooperin tehostussylinteri mikä toimii ilman ali-painetta ns. välisylinterinä eli normaali pääsylinteri ohjaa sitä,voi tosin olla hankala löytää,mutta koko olis kompakti eikä inssi osais sanoo mitään vastaan(ei oo varmaan ikuna nähny sellasta).

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...