marko v Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2017 Miten olette toteuttaneet mk3 kopan keulapeltien vaihdon? Vaihtoon menee kolmiopellit ja lokarit molemminpuolin sekä maskipelti. Missä järjestyksessä kannattaa alkaa uutta sovittelemaan. Kaikkia ei varmaan kannata samantien leikata pois. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
LeeHarvey Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2017 Minä tein kaikki kerralla. Tapoja varmasti yhtä monta kuin tekijääkin. Kelkka kiinni ja etupelti sovitetaan ensi, Sitten lokari ja vikana kolmiopelti. Ovi pitää olla kiinni kun sovittelee. Jos tahtoo hyvän, niin kannattaa laittaa oven tiivistekin paikalleen. koirankoppi 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
FD100L Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2017 Jep, justiinsa! Kaikk kerralla ja konepelti on hyvä olla paikalla myös kun asentelee molemmat lokarit. Se mikä tossa joutuu ehkä enempi sovitteleen on lokasuojan/ tuulilasin alareunapellin liitoskohta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2017 Eikä kannata ihan lopullisesti lähteä "tinaamaan" kiinni ennenkuin kaikki on sovitettu/hepattu paikalleen. Mk1:sen kolmiopellien kanssa on vähä enempi sovittelua ja pintapellikin tulee henkilömallissa päittäissaumalla ovenkarmiin. Mutta sitähän tässä ei kysytty Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään