Cannibal Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2009 Polttoainemittari laskee kun latausjännite nousee? Mistäköhän johtuu, Kulkinehan on vm.71 ja tasavirtalaturilla.. Oisko vika jännitteentasaajassa mittarissa? :-? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kyllä todennäköinen vika on siinä jännitteentasaajamokkulassa, minkä kautta virta mittarille tulee. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
villep Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Onko tosta sitten jotain haittaa? Mulla tekee ihan samaa kun kierrättää konetta voimakkaasti, esim ohittaessa motarilla, hah. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Säätimen kautta taitaa mennä virtaska sekä bensamittarille että lämpömittarille. Jos ne näyttää päin persettä niin hyvällä tuurilla loppuu vain bensa, huonolla keittää kone ;D Samahan se on repiä ne mittarit kokonaan veks jos niiden näytöll ei ole mitään väliä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
villep Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Unohdin sanoa että polttoainemittari näyttää ihan normaalia lukemaa kun kierrokset pysyy kohtuullisella tasolla. Eli kuvitellun ohituksen jälkeen se näyttää taas ihan oikein. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Cannibal Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2009 Mulla ei näytä oikeaa lukemaa kuin tyhjäkäynnillä.. ajossa laskee heti nollaan. (vaikka tankki täynnä) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Kimi Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2009 Mulla taas laskee harmittavasti kun ajaa, ja sitten sen saa ylös vasta kun käy tankkaamassa ;D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään