Mielenkiinnolla seuraillu teidän asiantuntevaa termari- ja lämpökeskustelua. Vaihdoin keväällä hajonneen termarin 88 asteiseen siitä syystä että ajaminen oli tuskaa kun lämmöt ei millään noussut normaaliin käyntilämpöön asti - mikä se sitten ikinä onkaan. Koko kesän aikana lämmöt on kerran noussu yli puolenvälin, silloinkin oli 30 lämmintä ja seisoin ruuhkassa puolisen tuntia. Onkohan mulla joku erityisen tehokas syyläri vai mistä johtuu että en saa lämpöjä tappiin, minä kun en noita syyläreitä kuitenkaan toisistaan erota, yhdennäköisiä vaan nähnyt. Tai sitten mulla on rikkinäinen lämpötilamittari.
Oman hyvin rajallisen kokemuksen perusteella väittäisin että termarin astelukua tärkeämpi tekijä on syylärin / koneen puhtaus. Kertaakaan en ole lämpöongelmista kärsinyt sen jälkeen kun molemmat puhdistettiin pari vuotta sitten. Kone on tietysti about vakio 1000, josko syy olisi siinä..