Jump to content

MINIn myynti USAssa porskuttaa


Laza

Recommended Posts

Ei se pelkästään autotehtaista ole kiinni, vaan kyllä siellä pitää ihmisten ajatustenkin jossain vaiheessa muuttua...

Itse kun tuolla asustelin hieman yli 3 vuotta (autona silloin oli Passat), niin kuulin jatkuvasti että kuinka uskallan ajaa niin pienellä autolla ja että "minä en kyllä uskaltaisi tulla noin pienen auton kyytiin".

Nämä kommentit siis Teksasilaisilta kolleegoilta.

 

Nythän siellä on jälleen polttoaine halpaa ku vesi, joten porukka voi taas niillä hummereillaan pörrätä menemään... :o

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kyllä uskoisin että asenteet sielä on pysyvästi ruvennut jo muuttumaan, vaikka menovesi nyt halpenikin. Itse tulee usein käytyä Nevadassa, viimeisen neljän vuoden aikana on huomannut todella isoja muutoksia autokannassa. Kaverinkin perheen pihasta ennen löytyi 4kpl pick-uppeja (ja varmasti arvaatte ettei sieltä pienimmästä päästä...), nyt oli vaimo ostanut VW Jettan viidenneksi. Saman viime reissulla huomasi naapurustossakin, alkoi olemaan normaalin kokoisia henkilöautoja toisena autona pihalla.

 

Hieman kieltämättä sielä on vahvassa luulo että ilman kuutiotuumia ei ole voimaa. Äijät ihmeissään kun kertoo että 2litraisesta autosta voi ottaa ihan helposti arkikäytössä +400hp ja bensansyönti on 25mailia gallonalla :D Toki olen itsekkin sitä mieltä että mikään ei voita kuutiotuumia, ahtimet on sellainen pakollinen paha vain...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...