Jump to content

mini cooper s


simonits

Recommended Posts

Ei sinne mitään halpalaakeria kannata laittaa, saa vuoden päästä vaihtaa uudestaan. SKF:n laakerit näyttäisi olevan Saksassa tarjouksessa 74,45€  ja postikulut Suomeen 28,90€

 

http://www.ebay.de/itm/1x-RADLAGER-SATZ-RADLAGERSATZ-MIT-RADNABE-VORNE-MINI-/291068962155?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AMini%7CPlatform%3AR50%2C+R53&hash=item43c50fe56b

Link to comment
Share on other sites

jos itse pystyy vaihtamaan niin halvin mahdollinen.. ja jos kerran skf irtoaa ebaystä 70eurolla voi kiinanlaakerin saada ehkä jopa kahdellakybällä! ja heillä on yleensä free shipping  :)) jos taas viet pajalle(ei autokeskus), niin anna niitten hommata se laakeri ja sen jälkeen kun se alkaa taas ääntäämään niin vaihdatat takuuseen. simppeliä. noista ebay varaosista voit joutua verojaki vielä pulittamaan ja kun sä lopulta saat sen, se on kuitenkin joku takapään laakeri. pelottelua   ;)

Link to comment
Share on other sites

jos itse pystyy vaihtamaan niin halvin mahdollinen.. ja jos kerran skf irtoaa ebaystä 70eurolla voi kiinanlaakerin saada ehkä jopa kahdellakybällä! ja heillä on yleensä free shipping  :)) jos taas viet pajalle(ei autokeskus), niin anna niitten hommata se laakeri ja sen jälkeen kun se alkaa taas ääntäämään niin vaihdatat takuuseen. simppeliä. noista ebay varaosista voit joutua verojaki vielä pulittamaan ja kun sä lopulta saat sen, se on kuitenkin joku takapään laakeri. pelottelua   ;)

 

Ihme jaarittelua!

Link to comment
Share on other sites

On muuten helppo vaihtaa itse, parin tunnin homma korkeintaan. Vetarin mutu auki, satula ja levy pois, 4 pulttia auki ja abs anturi irti.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...