Puuhis79 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Missä olette käyttäny minin lohkoja porattavana, tarkoitus ois saada omegat + uudet laakeroinnit Ennen olen käyttäny r-koneistusta, mutta jos on parempia tiedossa... Pete Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
FD100L Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Tammer- Diesel (Tampere) Hoituu kaikki muukin mm. kampiakseli- ja vauhtipyörä tasapainotus. Sorvaamo Sunila (Sarankulma, Tampere) - kansien, lohkojen koneistukset. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Puuhis79 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Entä eteläsuomen alueella... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini10001972 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Lahden Kansityö Ky Mestarinkatu 3 15800 Lahti Puh. (03) 752 1933 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tomips Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Mä käytin alkuvuodesta lohkon porauksessa ja tasopinnan oikasussa Helsingin Tammer Dieselissä, 45e per sylinteri ja tasopinnan oikasu 80e. Maanantaina taisin viedä ja pe oli valmis,tiedä sitten miten kesäisin on jonoa. Ihan tyytyväinen olin palveluun ja vien ehkäpä toistekin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
papu83 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Lahden Kansityö Ky Mestarinkatu 3 15800 Lahti Puh. (03) 752 1933 Tuolla käytin minäkin. Kaikki meni nappiin ja sieltä löytyi uudet männätki. Ja hintaki oli kohallaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Kimi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2013 Moi, Näitä olen käyttänyt ja kaikki pelaa Lohjan koneistamo GT-Motors Pitskussa Tammer diesel R-koneistus /Kimi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
soppa Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2013 Raumalla ainakin hyväksi todettu: Moottorikoneistamo Koivukari www.mkkoivukari.fi/ Mäkikatu 19 26200 RAUMA - Puh. 02-8210413 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2013 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2013 Turussa: TD-koneistamo Tuolla oon teettänyt kaikki omat koneet eikä pahaa sanottavaa ole ollut . Ja omistaja kuuluu MiniClubiin ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Puuhis79 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2013 R-koneistukseen viety, Lohkon poraus Lohkon pinnantasohionta Linjahoonaus Kampuran tasapainotus ja sarötark. Kaulojenhionta + laakeripinnat Vievien tasap Omegat veiveihin Pesut 1000€ En pitäny pahana... On tossa tekemistäkin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään