Jump to content

Helmalistan asennus!


esa.skytta

Recommended Posts

Moi! Olen viimeistelemässä -77 vuotista 1000 miniä museokatsastukseen ja hieman on vielä kasaus kesken. Yritin asentaa helmaan tulevaa kiiltävää listaa paikoilleen, mutta ongelmia tuli! Antaisiko joku vinkin, kun lähdin painamaan listaa takaa eteenpäin, niin takaloksun etupuolella oleva mutka osoittautui liian jyrkäksi. Lista vaikutti turhan jäykältä ja kun hieman väkisin painelin, niin lista plommasi. Auttaako esim. listan lämmittäminen vai onko jotain muita ehdotuksia? Yritän saada rakkineen vapuksi ajoon, eli aikataulussa olen!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Onko alkuperäiset listat jotenkin pehmeämpää?   Aiemmat tarvike listat mennyt nyt poikki ja tilasin minitronista deluxe listat.   Nuo ei vaan käänny niissä tiukoissa mutkissa vaikka liotin ensin kuumassa vedessä.  Kuumailmapuhaltimella varovasti lämmitin ja heti nyrjähti kun painoin paikoilleen.   Eli tuli uusien osto.

Saako näihin pehmeämpiä listoja?  YouTubessa on asennusvideo ja näytti jotenkin notkeammilta siinä.   Ainakin helpon näköisesti meni paikoilleen.

Link to comment
Share on other sites

Varovainen lämmitys kuumailmapuhaltimella. Jos lämmittää yli,lista ns.kuoleentuu eikä puristu enää. Jouduin itse käyttämään hieman liimaa apuna. Puristimia (pyykkipoika malli)käytettäessä varottava liian jäykkiä jousia koska listaan jää ikävä jälki. Itselläni vasta kolmas pari onnistui. Harjoittele niillä "susikappaleilla" sitä lämmitystä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...