Jump to content

MINI2-FINN-galleria


admin

Recommended Posts

Kalleria on avattu ... sinne pääsee ylhäällä olevasta linkistä tai

http://mini2-finn.com/gallery/albums.php

 

Mitään ei ole testattu, vaan kuvat ladattu sinne ja vähän vilkaistu. Latasi kaikki omat mineihin liittyvät kuvat + myös noi mcff:n miittien, koska tarviin omilla kotisivuilla tilaa. Kalleriassa olis mahdollisuus eri henkilöiden salasanoille, mutta katotaan nyt miten toi etenee ...

 

Jos joku haluaa omia minikuvia tonne kalleriaan, niin laitan niitä tonne omiin hakemistoihin. Ei muuta kun emaililla mulle  :)

Link to comment
Share on other sites

No nyt on kalleria testattu + suomennettu + linkki takaisin lisätty. Muuta ei enää siellä päivity ...

250 MB / 65 MB on sivustoa käytössä, että joitain kymmeniä megoja voin kuvia laittaa sinne .. jos semmosia ilmaantuu mulle.

 

Onko kellään kiinnostusta jäsenten auto osiosta ?

Yhteen hakemistoon lisäisin jäsenten auto kuvia (muutama per jäsen) ... varustettuna jäsenen nimimerkillä + malli tiedolla.

Link to comment
Share on other sites

Lisäsin muutaman osion tonne kalleriaan.

 

Mulla oli joitain ex. ministien minien kuvia omilla kotisivuilla aikoinaan, joiden minien kuvia uskalsin (kysymättä) lisätä tonne malliksi. Nimiä en tms. tietoja en ilman lupaa niille laita ...

 

Avasin myös sekalaiset osion, jonne satunnaisia bongauksia tms. kuvia lisäilen.

Link to comment
Share on other sites

Alkaa noi omat mini kuvat oleen kalleriassa eli kalleriaan kaivataa kuvia lisää.

Jos jollain on oman minin tai mini-miittien tms. kuvia, niin laitan mielellään niitä tonne kalleriaan.

Jäsen kalleriaan tulisi pari-kolme mini kuvaa, jossa on jo muutama varustettuna nimellä/malli. Tarvittaessa muillakin tiedoilla ...

 

P.S. menikönhän toi Saimonin cooperin vuosimalli oikeen kalleriassa, kun ei ole mulla enää vanhoja sivuja tallessa missä tieto oli.

Link to comment
Share on other sites

Laitoin Hepulle menemään n. 7 megaa kuvia MINI Unitedista sekä Pumppu- ja pulleypartystä. Muutaman omasta kulkineesta otetun kuvan laitoin mukaan myös.

 

Ne saa siis kaikki laittaa tuonne galleriaan ja ne ovat sitten ns. teostovapaita, eli kuvia saa mun puolesta käyttää kuka tahansa miten tahansa.

 

n.

 

edit. Jos joku haluaa ne alkuperäiskuvat, niin ilmoittaa vaan mulle mailiin, voin laittaa kuvia tulemaan tarpeen mukaan. Nuo Hepulle laitetut kuvat on pienennettyjä versioita alkuperäisistä.

Link to comment
Share on other sites

Laitoin Hepulle menemään n. 7 megaa kuvia MINI Unitedista sekä Pumppu- ja pulleypartystä. Muutaman omasta kulkineesta otetun kuvan laitoin mukaan myös.

 

Kiitos kuvista !

Eilen jo osan laitoin kalleriaan ... ehkä tänään loput jos kerkeän. Niistä sun "legendaarisista" poppikone asennuksista laitan kans ~10 kuvaa, kun on mulla niitä imuroituna kotikoneella.  :)

Link to comment
Share on other sites

Jäsengallerian kuvista.

 

En löytänyt omalta koneelta kuin pari kuvaa Ministä, ja nekin pilattu meikäläisen virnistyksellä  :)

 

Katonpa tarkemmin,  mutta pelkään pahoin että parhaat kuvat meikän autosta on nuo galleriassa olevat. Niin, ja ainahan voi paremman puutteessa käyttää noita Maksyn auton kuvia, autoissa ei oo kesärenkain mitään eroa, rekkaritkin tais muuten olla melkeen peräkkäiset.

 

Ai niin, onhan mulla sentään kromatut venttiilinhatut  ;D      

Link to comment
Share on other sites

En löytänyt omalta koneelta kuin pari kuvaa Ministä, ja nekin pilattu meikäläisen virnistyksellä  :)

No minä korjasin puutteen ja lisäsin sun minin jäsenkalleriaan.  ;)

Eli ne tampere-miitin pari kuvaa ...

 

Jos löytyy parempia kuvia, niin vaihdetaan/lisätään ne tonne sitten.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Mini2-galleriaan odotellaa myös classic-minien kuvia.  :)

Eli pari - kolme kuvaan voin lisätä jäsenten minit osioon varustettuna minin malli + omistajan nimimerkki tiedolla.

 

Mulla on koneella esim. JiiKoon viime kesän autoslalom kuvia ahvenistolta ... saanko laittaa ne näkyviin kalleriaa + pari sun minin kuvaa jäsen osiolle ?

 

edit: lisäsin jo slalom kuvat kalleriaan ...  ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Nyt olis muutama paalin cabrion kuva jäsenten miniosiolla.

Ehjän näköinen ainaskin kuvien perusteella, vaikka bättis pelotteli mitä lie autolle tapahtuvan ennen luovutusta.  ;)

 

Mitä ...mitä ... nyt mää putosin kärryiltä ...määä mitään ooo pelotellut   ??? ??? ??? ::) ::) ::)  ;D :D ;)

 

No kuvauspaikka näyttäis olevan Vantaa , Kauppakeskus Jumbon luona ulkona ... taustalla näkyy ABC-mittarikenttä ja Hamburilaisravintola ....piksellit ovat kylläkin hajonneet ...  8) ::) ::)

 

Kyllä Capriolet on todella tyylikäs härmäläisessä räntäsateessa  ;D ;D ;D ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

Mitä ...mitä ... nyt mää putosin kärryiltä ...

 

....piksellit ovat kylläkin hajonneet ...  

Niiiiin, että ei se nyt ihan 100-varma  ole ...ne auraa just siellä liikkeen pihalla traktorilla lunta iltapimeässä ...ja  hops !!!!!  :o :o :o :o  se kauha osuukin sen minin kylkeen ja ovi on ainakin ihan p**** ja saatta olla, että menee lunastukseen ....

Ne ilmoittaa sulle, että saatkin  uuden auton vasta pääsiäiseksi. Korvaukseksi myöhästymisestä  ne lupaa  sulle hienon minin avaimenperän, kuulakärkikynän ja lippiksen ...

 

Kuvat otettu Nokia 6230:lla, eikä millään canonin taikalaatikolla. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kuvat otettu Nokia 6230:lla, eikä millään canonin taikalaatikolla. ;)

 

Juu. Jumbon parkkiksella karmeessa räntäsateessa otin nuo kuvat, kun kävin viemässä paalille ne tarrat. Nätti on cabrio, ei voi muuta sanoa.

 

Kamera (Ixus 50) jäi kiireessä kotiin, joten oli tyytyminen luokattomaan kännyyn... :(

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Vähän muokkailin kalleriaa ...

eli jos joku oli linkittänyt jäsenten minit osion kuvia niin ne meni uusiksi. Niiden url muuttui, hakemistojen/kuvien uudelleen nimeämisen johdosta. Poistin ääkköset kuvista + hakemiston nimestä. Jatkossa mm. jäsen osiolla viimeksi laitetut kuvat on ensimmäisenä ...

 

Kiitos bättikselle vanhasta jyskälän mini kuvasta, jonka oot joskus "muinoin" ottanut.  :)

Laitoin sen omalla luvalla kalleriaan ...

Link to comment
Share on other sites

Mulla on koneella esim. JiiKoon viime kesän autoslalom kuvia ahvenistolta ... saanko laittaa ne näkyviin kalleriaa + pari sun minin kuvaa jäsen osiolle ?

 

edit: lisäsin jo slalom kuvat kalleriaan ...  ::)

Hieno homma! Minähän en kuvia ottanut, joten kaipa pitää vielä kysyä kuvien ottajaltakin... Taitaa lupa herua, kun laatu on ihan riittävä. Kuviahan on vielä paljon enemmän kuin scooperille & rikulle latasin, mutta siksihän niitä pitää räpsiä, että edes joku onnistuisi.

 

Mun kotisivuilta voi ko. kuvista ladata meikäläisen versiot, jos löytyy ja kaikki muutkin Mini-kuvat (kesälomareissulta olevat on hienoissa maisemissa räpsittyjä) sivustoltani ovat galleriaan käytettävissä semmoisenaan, jos kelpaavat. Mun kuvat on yritetty pakata mahdollisimman pieniksi, kuitenkaan liikaa laatua menettämättä, joten eivät kuluttane tilaa pahemmin.

Link to comment
Share on other sites

Mun kotisivuilta voi ko. kuvista ladata meikäläisen versiot, jos löytyy ja kaikki muutkin Mini-kuvat (kesälomareissulta olevat on hienoissa maisemissa räpsittyjä) sivustoltani ovat galleriaan käytettävissä semmoisenaan, jos kelpaavat.

 

Juu ... vilkaisin kuvia ja laitan joku ilta niitä tonne mini2:n kalleriaan. Lähinnä noiden mcff:n kokoontumisia ja muutaman sun reissu kuvan.  :)

Link to comment
Share on other sites

Noista kesäloma kuvista pitää tehdä joskus oma hakemisto kalleriaan ... ehkä sinne tulee omankin reissun kuvia ens kesänä.  ;)

 

Nyt näkyy olevan palvelintilaa käytetyn 105/250 Mt eli vielä mahtuu. Pitää tulevaisuudessa miettii kuvien vähennystä esim. ne välikoon kuvat (500x375 kt) pois tai ostaa louhelta lisää palvelintilaa kallerialle.

 

P.S. noista Lofotin kuvista mä sain sen omalla minillä jäämerelle idean viime viikolla ... on komeet maisemat.   ;D

Link to comment
Share on other sites

Oot näköjään lisännyt ihan mukavasti kuvia galleriaan mun sivuilta. Nyt mulla on siellä sivustolla lisääkin, mutta en oo varma saatko enää talletettua niitä mitenkään (estin talletuksen JAlbumilla, mutta kyllähän ne jotenkin saa talletettua jos haluaa). Jos ei talletus onnistu ja haluat jonkun kuvan galleryyn, niin voin laittaa niitä sähköpostilla. Koot on jotain 200 kB per kuva (yli 1200 kuvaa on yhteensä jonkun 230 MB).

 

P.S. Oolannin miitti oli nimeltään Nordic Mini Meeting...

Link to comment
Share on other sites

Juu ... lisäilin äsken kokeeksi pari uutta sun kuvaa mini2-kalleriaan.  ;)

+ hain jonkun vanhan uudestaan sun kalleriasta (ei sutattuna).

 

Ihan mielenkiintoista tutkia aukko+nopeus jne. tietoja jotka näkyi ainaskin yhdessä osiossa ... siinä mp-näyttelyn kuvissa. Tiedä vaikka joskus taas ostais järkkärin ...  :)

 

ralli_mini.sized.jpg

Link to comment
Share on other sites

... Ihan mielenkiintoista tutkia aukko+nopeus jne. tietoja jotka näkyi ainaskin yhdessä osiossa ... siinä mp-näyttelyn kuvissa. ...
Joo, nuo uusimmat talletettu niin, että mukana on kuvien alkuperäiset tiedot. Meinaan kyllä tehdä vielä noista muistakin sellaiset versiot, että kaikki tiedot näkyy niissäkin. Jossain välissä pitää laittaa kone hommiin... Tuo punainen Mini on kyllä huikean hieno. :P
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...