Jump to content

MINI2-FINN-galleria


admin

Recommended Posts

Joo, nuo uusimmat talletettu niin, että mukana on kuvien alkuperäiset tiedot. Meinaan kyllä tehdä vielä noista muistakin sellaiset versiot, että kaikki tiedot näkyy niissäkin. Jossain välissä pitää laittaa kone hommiin... Tuo punainen Mini on kyllä huikean hieno. :P

Sieltä sun kalleriasta en saanut eilen kuin printScreen käskyllä kuvia talteen ... eli kuvan laatu tippuu weppilaadulle näin touhuten. Itse olen yrittänyt pysyä max. 800x600 laadussa, koska mahtuu tälle sivulle enemmän kuvia. On sen verran pienet sivut nämä ...

 

Noista vanhoista MCFF:n tapahtumista on mulla kaksin - kolmen kertainen määrä kuvia jemmassa, mitä on tullut julkaistua. Silloin mulla oli pulaa megoista elisan sivuilla ja jäi julkaisematta paljon hyviä kuvia. Tiedä pitäisköhän niitä tän sivun kalleriaan joskus lisätä ...

Link to comment
Share on other sites

Sieltä sun kalleriasta en saanut eilen kuin printScreen käskyllä kuvia talteen ... eli kuvan laatu tippuu weppilaadulle näin touhuten.

Haluamasi kuvan päällä paina hiiren oikeaa näppäintä ja sieltä Properties. Location-kohdasta löytyy kuvan suora linkki eli kopsaat sen ja avaat uuteen selainikkunaan ja sitä kautta voi kuvan sitten ottaa talteen täydellä resoluutiolla jne. Hieman hankalaa kun yritetään estää kuvien kopsaamista.

 

Vielä kuva selvennykseksi. Tämä onnistuu siis Firefox:lla, IE:llä tulee ilmoitus luvattomasta kopioinnista. Eli nyt se parempi selain käyttöön ;)

 

jiikoo4um.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kuten sanottua, niin kopiointi onnistuu halutessa eri tavoin. Toinen olisi käyttää jotain downloader ohjelmaa, jolla voi imuttaa koko sivuston kerralla (jopa niin, että käyttää useaa yhteyttä kerrallaan). Kerran testasin työpaikalla (kun töissä oli vain muutama henkilö paikalla) venäläisten tekemää webdown -ohjelmaa ja laitoin 300 yhtäaikaista yhteyttä asetuksiin. Sain koko verkon tukkoon. Koneeni imutti verkkokortin kautta netistä niin paljon tavaraa kuin firman nopeus oli ulkomaailmaan ja olin siis pari minuuttia nettikuormituksellani yhtä suuri kuin normaalisti 300 konetta. Testattiin kaverin koneelta imuttaa jotain ja jonkun linux-paketin imuttamisesta, mikä normaalisti olisi tullut puolessa tunnissa, antoi ftp arvioksi viikkoja... Laitoin imutuksen seis aika nopsaan, eikä kukaan muu ehtinyt huomata testiäni. Sain kuitenkin selvitettyä tuon talon nettiyhteyden nopeuden todella tarkasti... ;D ::)

 

Toisaalta, laitan ehkä ensi kerralla JAlbumilla generoidessani tuon kopioinnin eston pois, koska saa kai noita kopsata kuka tahansa. Lähinnä mietityttää, jos joku käyttää noita kuvia hyväkseen tai jos joku takertuu messu- tai museokuvien julkaisemiseen netissä. Äh, kaipa kuvia saa ottaa, mutta virheen kai tekee se, joka yrittää tienata ko. kuvilla ilman lupaa. Eli kuvaaminen sinällään ei ole kielletty.

 

Lisäys: Tuo sama ominaisuuksien katsomis -ominaisuus toimii myös sillä huonommalla selaimella. Tämä vaan tiedoksi niille, jotka ei tykkää tuosta paremmasta... :-X

Link to comment
Share on other sites

Lisäys: Tuo sama ominaisuuksien katsomis -ominaisuus toimii myös sillä huonommalla selaimella. Tämä vaan tiedoksi niille, jotka ei tykkää tuosta paremmasta... :-X

Ehkä löytyy, muttei PenttiPeruskäyttäjien totutusta paikasta eli hiiren oikeaa klikkaamalla. Siitä tulee tämä :

 

jiikoo24yi.th.jpg

 

Muttei tästä sen enempää, jokainen saa kuvansa suojata miten tahtoo. Mutta ajattelin vain Heppua infota, kun olet hänelle käsittääkseni luvan antanut noiden kuvien kopiointiin.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...