Jump to content

Pulley removal toolia lainaan?


mlt

Recommended Posts

Jos alkuperäistä pulleytä ei ole tarkoitus laittaa takaisin myöhemmin niin pelkkä ulosvetäjä irroittaa kyllä pulleyn. Itse omissa pulleypartyissä käytettiin DOC-poweista lainattua pulleytä joka oli ihan totaalisen susi (kysy Hiffeltä lisää).

 

Pelkkää ulosvetäjää käytettäessä alkuperänen pulley varmasti vääntyy reunoistaan sen verran että sillä ei enää mitään tee.

 

Jos taas välttämättä haluat alkuperäisen säilyttää ehjänä ni tuo mulle muutama olutpullo ja saat mun vanhan ni ei tarvii omaa säästellä :D

 

 

t.silli

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Jos taas välttämättä haluat alkuperäisen säilyttää ehjänä ni tuo mulle muutama olutpullo ja saat mun vanhan ni ei tarvii omaa säästellä :D

Kiitos tarjouksesta, mutta päädyin ostamaan myös sen työkalun niin luulisi vanhankin irtoavan ehjänä. Eli jos jatkossa joku kyseistä työkalua kaipaa niin täältä saa lainaan. Toki olisi kiva saada vaikka joku pieni korvaus jos tuo kallis ja itselle kertakäyttöinen työkalu maksaisi itsensä takaisin joskus :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Tässä sitä juttua: http://carfreaks.net/content/?p=126

 

Asennuksessa siis suurin ongelma tuli tuon ulosvetäjän kanssa mutta noin siitäkin selvittiin  ;)

 

Tuli tosta asennustouhuista mieleen että tossa ei ilmeisesti tunkattu moottoria lainkaan konehuoneesta ylös?

 

Me kun asennettiin, tunkattin kone ylös, irroitettiin kiristäjä ja silloin mahtu hyvin ulosvetäjällä repimään hihnapyörää ulos.

 

Toi firma jossa teetit työt, "Samis Garage" onko sama kuin paljon bmw-puolella kehuttu Samin Autohuolto jossain vihdintien varrella?

 

 

Kauniilta näyttää toi sun mini!

 

 

t.silli

Link to comment
Share on other sites

Tuli tosta asennustouhuista mieleen että tossa ei ilmeisesti tunkattu moottoria lainkaan konehuoneesta ylös?

 

Me kun asennettiin, tunkattin kone ylös, irroitettiin kiristäjä ja silloin mahtu hyvin ulosvetäjällä repimään hihnapyörää ulos.

Konetta nostettiin ylös vain sen verran mitä se nousi irroittamatta liian paljon osia, se riitti juuri siihen että saatiin ulosvetäjämme keskiruuvi mahtumaan konehuoneen ulkopuolelle.

 

Toi firma jossa teetit työt, "Samis Garage" onko sama kuin paljon bmw-puolella kehuttu Samin Autohuolto jossain vihdintien varrella?

Jep sama paikka. Sami on hyvä vaihtoehto kaikkiin yksinkertaisiin asennuksiin (putkistot, alustat, jarrut, vakaajat jne.) mihin hänellä riittää työkalut, kyllä vaikeammatkin nakit tuntunut hoitavan kiitettävästi :) Ollaan pidetty kaveri kiireisenä viimeisen vuoden aikana..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...