Jump to content

Köyhien harraste-auto tapahtuma


jiikoo

Recommended Posts

Kuvia köyhien harraste-auto tapahtumasta Turusta. Mukana onneks muutama (3) nopeaksikin luokiteltavaa autoa :)

http://Risku.yournetalbum.com

Ja onneksi mukana oli näköjään eleganssia vieläkin useamman auton voimin... :P Ensimmäisessä kuvassa oleva sininen auto oli ainakin Rally Trophy -simussa muistini mukaan kaikista nopein auto... Mutta nopeus on niin suhteellinen käsite. Tiestä, olosuhteista, kuskista, jne. riippuen, voi melkein mikä tahansa kuvissa näkyvistä autoista olla nopein. Eli itse en äkkiseltään osaa sanoa, mitä kolmea mahdollisesti kukakin voisi tarkoittaa, kun en tiedä missä olosuhteissa nopeutta verrataan... ;D
Link to comment
Share on other sites

Eiköhän sillä viitattu kolmeen autojen aateliseen, elikkä Mineihin!!
Todennäköisesti. Itse olin tuossa mainitussa Rally Trophyssä paaaljon kilpailukykyisempi Minillä kuin Alpinella. Ja tuon pelin vuoksihan päädyin ostamaan Minin. Ajo-ominaisuudet oli pelissä hyvät, auton maine kunnossa, hinta Punton/Corsan tasoa ja autoon sopi kyytiin. Köyhän kannattaa ostaa suoraan se paras, niin ei tartte ostaa kahta eri tuotetta...
Link to comment
Share on other sites

No jo on kärryjä ...  [smiley=thumbsup.gif]

Tutkin noi kaikki kuvat ja en olis uskonut että suomessa on näinkin hienoja pelejä ja vielä rekisterissä.

 

Siirsin JiiKoo sun vastauksen omaksi aiheeksi, kun tuon kuvakallerian jutun pidän vain linkkilistana. Eli taitaa tän jutun otsikko olla sopiva ...  ;)

Link to comment
Share on other sites

Joo, olihan siel jotain uusii AMG:n räyskiä, Corvetteja ja vastaavia, mut ei niihin viittinyt muistikorttia tuhlata ku niit nyt näkee lähikaupassa käydessäkin :) On muuten toi vihriä Mini aito ERA Turbo! Et tais olla yks harvinaisimpia autoja, valmistusmäärä kuitenkin alta 400 kpl.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...