Jump to content

Historic Race 27.08.2006 Ahvenisto


admin

Recommended Posts

Ainakin yritin ottaa kuvia paraatista rinteen päältä. Täytyy katsoa illalla tuliko niistä mitään, voin laittaa ne esille ja lähettää jos onnistuivat. Pitäisi saada parempi kamera = Järkkäri että pystyis kunnolla kuvaamaan noin pitkältä.

 

Ps. Ei ollut kuuluttaja ihan messissä Pick Upin suhteen. "Paraatia vetää hieno sininen pickup mini. Ilmeisesti itse tehty sillä tälläistä mallia ei ainakaan tehtaalta ole lähtenyt"  ;D

Link to comment
Share on other sites

Ps. Ei ollut kuuluttaja ihan messissä Pick Upin suhteen. "Paraatia vetää hieno sininen pickup mini. Ilmeisesti itse tehty sillä tälläistä mallia ei ainakaan tehtaalta ole lähtenyt"  ;D

 

Samaa naureskeltiin myös tuolla katsomossa..Toi kuuluttaja oli kyllä täysin väärässä tapahtumassa. Ei sillä ollut hajuakaan radalla kiertävistä autoista ja varmaan luetteli tietoja jostain kieliposkella täytetystä paperista + heitti omat "asiantuntevat" kommenttinsä väliin.

Link to comment
Share on other sites

Meni vähän pitkäks noitten kuvien saanti nettiin mutta tuo kilpa-auto söi vähän vapaa aikaa viime viikolla.

 

Mutta tässä ovat mun ja Kaarinan tuotokset

(Kuvissa mukana myös meikäläisten kaksi pientä brittiläistä nelijalkaista Iitu & Tepa)

 

Kaksi onnistunutta kuvaa on PickUpistakin. Voin laittaa ne alkuperäis kokosena sähköpostiin jos kiinnostaa.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...