Jump to content

ajovalot ei sammu!!!


che-dream

Recommended Posts

onko mahdollista jollain asetuksella tai softalla muuttaa

päivävalojen toiminta??

 

Mua ärsytti aluksi sama. Huollossa muutettiin ohjelmaa siten, että ei palanut automaattisesti. Mutta, mutta: sitten piti valot laittaa päälle ja muistaa sammuttaa. Totesin olevani mukavuudenhaluinen (eri kuin laiska ;) ) ja onhan se kivempi, että valot on automaattisesti päällä ja sammuu, kun auton sammuttaa.

Mutta siis onnistuu vaikka huollon yhteydessä, kunhan vain pyytää. Parin minuutin homma.

Link to comment
Share on other sites

Huollossa muutettiin ohjelmaa siten, että ei palanut automaattisesti. Mutta, mutta: sitten piti valot laittaa päälle ja muistaa sammuttaa.

 

Ai jaa ... ne saa tolleenkin toimimaan.

Itsellä on niin, että valot saa päälle ja pois toiminnasta. Kun jätän valot päälle ja sammutan virrat niin myös valot sammuu. Seuraavan kerran startatessa valot syttyy automaattisesti jne.

 

Jos on xenonit niin kannattaa pitää manuaali asentoa (itse sytyttää/sammuttaa) > saattaa automatiikalla niiden ikä puoliintua. Tämä starttaus kuluttaa niittä ...

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli omassani ennen ohjainboksin vaihtoa just tuollalailla "aina päällä" -valot, mutta boksin vaihdon jälkeen muuttui niin, että viiksestä saa laitettua valot poiskin moottorin olelssa käynnissä. Nuo erot johtunevat softan eroista. Muita juttuja mitkä muuttui, oli ajovalojen pesureiden toiminta (ei ole enää ns. päivävalotoimintoa, jolloin ajovalojen pesurit ei toimisi, mutta ajovalot on päällä - kts. Hepun vastaus).

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...