Jump to content

MINI Countryman WRC videoita


Mini4ever

Recommended Posts

Harmillisesti Countrymanin ensiesittely on Laakkosella tänä viikonloppuna, joten en pääse katsomaan tuota ihmettä luonnossa.

Herttoniemen Laakkosella LA 10-15 ja SU 11-15.

 

Countryman WRC auton saisi itselleen melko kelpo hintaan. "Packages start from £346,000 (plus VAT where applicable)".

Link to comment
Share on other sites

Kävin perjantaina Countrymanin ensiesittelyssä täällä Luxissa. Auto ei ihmeempiä tuntemuksia herättänyt, tuttua Miniä, ehkä liiankin tuttua. Toisaalta miksipä kerran hyvin muotoiltua autoa liikaa muuttamaan. Hauska ilta kuitenkin. Olutta, kuohujuomaa ja pikku purtavaa oli tarjolla kiitettävästi. Hyviä kuvia autoista oli vaikea saada koska väkeä paikalla tosi paljon.

Link to comment
Share on other sites

Jep, meikäläinenkin kävi lauantaina pällistelemässä Countrymania Herttoniemen Laakkosella.

 

Mua just viehätti se, että sehän olikin pahoista aavistuksistani huolimatta yllättävänkin paljon Minin oloinen laite. Ei ihan mahdoton; voisin vaikka harkita moisen ostamista, jos tarkoitukseni olisi harkita moisen ostamista. Toistaiseksi tavallinen Mini riittää hyvin mulle.

 

Sellaisen huomion olin tekevinäni, että promokuvissa Countryman näyttää isommalta kuin onkaan. Houkuttelee ehkä isoista autoista pitäviä, mutta mulle tän näkeminen livenä oli iloinen yllätys just siksi, että olin kuvien perusteella olettanut autoa isommaksi möhkäleeksi.

 

Se kanssa huvitti, että listan mukaan Countryman Cooper S nelivedon perushinta veroineen on 35 400 euroa, mutta näytteillä olleen auton hinnaksi oli merkitty 53 300! Siinä tais olla muutama lisävaruste...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 kuukautta myöhemmin...

Jokin aika sitten, ehkä pari TM:aa taaksepäin oli juttua tosta WRC MINIstä. Hinnaksi kerrottiin muistaakseni 450 k€. Jos lottovoitto napsahtais yksin itelle niin sehän pitäis ilmanmuuta laittaa sitten. :D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...